پاسداشت حشمت‌الله قاسمی، پیشکسوت تئاتر برگزار می‌شود


پاسداشت حشمت‌الله قاسمی، پیشکسوت تئاتر برگزار می‌شود

به گزارش رکنا به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی، چهل و دومین جشنواره بین المللی تئاتر فجر از سال‌ها فعالیت اسماعیل خلج و آتش تقی‌پور، دو پیشکسوت عرصه تئاتر با برپایی مراسم بزرگداشت...

به گزارش رکنا به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی، چهل و دومین جشنواره بین المللی تئاتر فجر از سال‌ها فعالیت اسماعیل خلج و آتش تقی‌پور، دو پیشکسوت عرصه تئاتر با برپایی مراسم بزرگداشت در آیین پایانی این دوره از جشنواره تجلیل می‌کند.

همچنین پاسداشت حشمت‌الله قاسمی، هنرمند پیشکسوت تئاتر و سینمای اهل اهواز که در برگزاری جشنواره تئاتر فجر، جوانان تئاتری این سرزمین را تنها نگذاشته و همواره همراه و همدل آنان بوده است نیز برگزار خواهد شد.

این هنرمند متولد سال 1336 در مسجد سلیمان است. نمایش‌های «چهار صندوق»، «استثناء و قاعده‌ها»، «آنکه گفت آری آنکه گفت نه»، «کاوه آهنگر»، «ضیافت گذرگاه تاریخ»، «پهلوان شهر خیال»، «نمایش آب»، «داغم سی گویل»، «شاخه شکسته زیتون» و... از جمله آثاری هستند که قاسمی در مقام‌های کارگردان و بازیگر در آن فعالیت کرده است.

حشمت‌الله قاسمی از هنرمندان مطرح خوزستان است که در جایگاه یک هنرمند پیشکسوت استانی و نیز به دلیل سال‌ها تلاش در تولید تئاتر و همراهی با نسل جوان و هنرمندان تئاتر خوزستان از او تقدیر خواهد شد.

مراسم اختتامیه چهل‌و‌دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر روز پنجشنبه 12 بهمن‌ در تالار وحدت برگزار می‌شود.


پاسداشت حشمت‌الله قاسمی، پیشکسوت تئاتر برگزار می‌شود

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا