کرملین: ناتو ابزار تقابل و تهدید روسیه است


کرملین: ناتو ابزار تقابل و تهدید روسیه است

سخنگوی کاخ کرملین روز چهارشنبه ضمن اشاره به تهدیدهای مداوم ناتو برای روسیه، گفت که این ائتلاف نظامی صرفاً توسط آمریکا گردانده شده و ابزاری برای تقابل با مسکو است.

کرملین: ناتو ابزار تقابل و تهدید روسیه است

به گزارش راهبرد معاصر، «دیمیتری پسکوف» سخنگوی ریاست جمهوری فدراسیون روسیه امروز (چهارشنبه) سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) را تهدیدی برای این کشور توصیف کرد.

پسکوف طی نشست خبری در کرملین ضمن اشاره به تهدیدهای مداوم ناتو برای روسیه، گفت که این ائتلاف نظامی صرفاً توسط آمریکا گردانده شده و ابزاری برای تقابل با مسکو است.

به نوشته خبرگزاری «اسپوتنیک»، وی با بیان اینکه روسیه اقدامات متقابل مناسبی علیه ناتو انجام خواهد داد، به شکست عملیات‌های تهاجمی اوکراین علیه نیروهای این کشور موسوم به «صدحمله» اشاره کرد.

سخنگوی کرملین در این‌باره توضیح داد: «ضدحمله ناموفق و شکست‌های اوکراین در میدان نبرد، اختلافات و تقابل در داخل رژیم کی‌یف را افزایش داده است. این درگیری‌ها حتی با موفقیت روسیه در عملیات نظامی، بیشتر هم خواهد شد».

طبق این گزارش، پسکوف در واکنش به گزارش‌ها درباره کنار رفتن «والری زالوژنی» از فرماندهی کل نیروهای مسلح اوکراین نیز افزود که این اخبار نشان می‌دهد رژیم کی‌یف با مشکلات زیادی در داخل روبه‌رو است.

در جدیدترین خبر از تقابل «ولودیمر زلنسکی» رئیس‌جمهور اوکراین با فرمانده کل نیروهای مسلح این کشور، رسانه‌های غربی گزارش داده بودند که زلنسکی به زالوژنی پیشنهاد داده داوطلبانه از سمت خود کناره‌گیری کند./ فارس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه روسیه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ خلاصه بازی تاتنهام 2 - آرسنال 3