گلوله باران یک نانوایی در لوگانسک توسط سلاح آمریکایی


گلوله باران یک نانوایی در لوگانسک توسط سلاح آمریکایی

گفته می شود حمله به نانوایی در لیسیچانسک توسط سامانه هایمرز انجام شده است.

به گزارش اسپوتنیک، امروز عصر یک نانوایی در شهر لیسیچانسک بخش لوگنسک مورد اصابت گلوله موشک هایمرز قرار گرفت و دها تن زیر آوار جان باختند.
یکی از نمایندگان کمیته تحقیقات روسیه به اسپوتنیک گفت، سربازان اوکراینی به یک نانوایی در لیسیچانسک حمله کردند که احتمالاً با راکت‌اندازهای هایمرز بود. او گفت: "احتمالاً گلوله باران از طرفهایمرز انجام شده است که بازرسان نظامی کمیته تحقیقات جنایات مرتکب شده توسط نیروهای اوکراینی علیه غیرنظامیان را ثبت کرده اند."
به گفته وزارت بهداشت لوگانسک، تعداد قربانیان این گلوله باران به هشت نفر رسیده است. ده غیرنظامی دیگر زخمی شدند. پیش از این ده نفر دیگر زیر آوار پیدا شده بودند که تعدادی از آنها جان باخته بودند .
ناتالیا پاشچنکو، وزیر بهداشت جمهوری لوگانسک، گفت که حال یکی از قربانیان وخیم است و پس از عمل جراحی به بیمارستان بالینی لوگانسک منتقل شده است. همانطور که رئیس لوگانسک لئونید پاسچنیک گفت، رژیم کی یف، که در جبهه شکست خورده، عمدا در آخر هفته، زمانی که بسیاری برای خرید نان به نانوایی می روند، موشک شلیک کرد. لیسیچانسک در کنار خط مقدم قرار دارد.
ارتش اوکراین با خروج از این شهر، بخشی از ساختمان های اداری را منفجر و ویران کرد. در نتیجه این درگیری، تأسیسات زیرساختی مهمی آسیب دید. نیروهای مسلح اوکراین همچنان به گلوله باران این شهر ادامه می دهند.

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کرملین: برخی کشورها نمی خواهند با شرکت در کنفرانس سوئیس درباره اوکراین وقت خود را تلف کنند