قاتل روسی تفنگ های آمریکایی بارت


قاتل روسی تفنگ های آمریکایی  بارت

شرکت توسعه، هلدینگ High-Precision Complexes (بخشی از روس تخ) گزارش داد که جدیدترین تفنگ های روسی MTs-572 به زودی وارد منطقه عملیات ویژه نظامی در اوکراین خواهد شد.

به گزارش اسپوتنیک، این هلدینگ در بیانیه ای اعلام کرد: " تفنگ تک تیرانداز برای اطمینان از عملکرد آن در شرایط عملیاتی مختلف در حال آزمایش است. در طول آزمایشات، تصمیم گرفته شد تا تنظیمات جزئی در طراحی به منظور بهبود ارگونومی آن اعمال شود. در آینده نزدیک، عملیات نظامی MTs-572 در منطقه عملیات نظامی ویژه برنامه ریزی شده است."
در آگوست گذشته، این هلدینگ گزارش داد که MTs-572 در آزمایش های مقایسه ای، چهار برابر از بارت آمریکایی در دقت عملکرد بهتری داشت. به گفته این شرکت، در آزمایش‌های مقایسه‌ای می‌توان پنج شات را در دایره‌ای شش سانتی‌متری از Barrett و 1.5 سانتی‌متری از MTs-572 قرار داد. در طبقه بندی غربی، چنین تفنگ هایی "ضد مواد" نامیده می شوند، زیرا به دلیل کالیبر و قدرت آتش، می توانند وسایل نقلیه زرهی سبک، سازه ها و سایر اهداف موادی دشمن را مورد اصابت قرار دهند.
این هلدینگ یادآوری کرد که آنها در سال 2023 نمونه اولیه یک تفنگ تک تیرانداز جدید با کالیبر بزرگ 12.7x108 میلی متری را تولید و آزمایش کردند که نتایج مثبتی داشت.
این تفنگ برای اولین بار در نمایشگاه Army-2023 ارائه شد.

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

شرایط راه اندازی مجدد نیروگاه زاپاروژیه اعلام شد