رهبران مقاومت فلسطین در دیدار با امیرعبداللهیان: اسرائیل به اهداف اعلامی خود نرسید


رهبران مقاومت فلسطین در دیدار با امیرعبداللهیان: اسرائیل به اهداف اعلامی خود نرسید

رهبران مقاومت فلسطین تاکید کردند که زمان به نفع مقاومت است و اسرائیل در حالی که تحت فشارهای فزاینده داخلی و بین المللی قرار گرفته، به هیچ یک از اهداف اعلامی خود دست نیافته است.

به گزارش اسپوتنیک، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ایران که به بیروت سفر کرده است، با رهبران گروه‌های مقاومت فلسطینی دیدار و گفتگو کرد.
در این دیدار که آقایان زیاد نخاله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی، اسامه حمدان از رهبران جنبش حماس و جمیل مزهر معاون دبیرکل جبهه خلق برای آزادی فلسطین حضور داشتند، آخرین تحولات میدانی و سیاسی فلسطین و عملیات اسرائیل علیه غزه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
رهبران گروه‌های مقاومت در این دیدار تاکید کردند: در نتیجه ایستادگی و مقاومت، نشانه‌های قطعی پیروزی ملت فلسطین ظاهر شده است. آنها تاکید کردند که‎زمان به نفع مقاومت فلسطین است و اسرائیل در حالی که تحت فشارهای فزاینده داخلی و بین المللی قرار گرفته، به هیچ یک از اهداف اعلامی خود دست نیافته است.
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران نیز ضمن تبریک پیروزی‌های مقاومت در میدان، خاطر نشان کرد: یکی از دستاوردهای نبرد طوفان الاقصی این بود که مساله فلسطین مجددا به موضوع اصلی جهان اسلام و جامعه جهانی تبدیل شد و مقاومت نیز توانست جایگاه و نقش غیرقابل انکار خود را در صحنه فلسطین و معادلات منطقه، تثبیت کند. رییس دستگاه دیپلماسی ایران با اشاره به مذاکرات و رایزنی‌های هفته‌های اخیر خود با مقامات کشورهای مختلف و سازمان‌های بین‌المللی، افزود: این تنها ملت فلسطین و گروه‌های فلسطینی هستند که از حق انحصاری برای تعیین سرنوشت خود برخوردارند و دیگر بازیگران منطقه‌ای و بین‌المللی باید از تحمیل طرح‌های خود از خارج از فلسطین بر ملت فلسطین خودداری نمایند و اجازه دهند ملت فلسطین در خصوص سرنوشت خویش و بر اساس ساز و کارهای مورد توافق فلسطینی تصمیم بگیرند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ استقبال از ضیافت شام کاخ سفید با تظاهرات ضداسرائیلی