امیدوارم فصل بعد بتوانم برای استقلال به میدان بروم


امیدوارم فصل بعد بتوانم برای استقلال به میدان بروم

آرتور کوین یامگا می‌گوید که پیام‌های محبت آمیز هواداران پرسپولیس نشان دهنده فرهنگ بالای مردم ایران است.

امیدوارم فصل بعد بتوانم برای استقلال به میدان بروم

به گزارش راهبرد معاصر؛ آرتور کوین یامگا ستاره فرانسوی باشگاه استقلال چهارمین عمل جراحی خود را نیز پشت سر گذاشت. این بازیکن فرانسوی احتمالاً یک عمل جراحی دیگر را باید سپری کند تا مراحل درمانش کامل شود.

یامگا با ابراز خرسندی از آنچه هواداران استقلال برایش خلق کردند، به ایران ورزشی گفت: از مردم ایران به خصوص هواداران استقلال خیلی ممنونم. بعد از اینکه مصدوم شدم همه پیگیر حال من بودند. حتی رقیبان ما در باشگاه پرسپولیس هم برای من پیام فرستادند. این نشان از فرهنگ بالای مردم ایران است و وقتی می‌بینند بازیکنی دچار آسیب‌دیدگی می‌شود، حتی اگر رقیب آنها باشد برایش آرزوی سلامتی می‌کنند. امیدوارم بزودی بازگردم و بتوانم این همه لطف و محبتی که به من شده را جبران کنم. مردم ایران واقعاً میهمان نواز و مهربان هستند و در دوران حضورم در ایران این موضوع را به خوبی حس کردم.

یامگا در پاسخ به این سوال که زمان بازگشتش به فوتبال کی خواهد بود که او این پاسخ را داد: پاسخ دادن به این سؤال بستگی به نتایج آزمایش‌های پزشکان دارد. باید اول سلامتی چشمم را به دست آورم و بعد از آن به فکر فوتبال بازی کردن باشم. در این مدت خانواده من خیلی نگران بودند که ابتدا باید آرامش را به آنها بازگردانم و بینایی‌ام برگردد. اما خیلی دوست دارم که روند درمان سریع باشد و فصل بعد بتوانم برای استقلال بازی کنم. تمام تلاش من این است که این اتفاق مهم بیفتد و زودتر به زمین فوتبال بازگردم./ خبرورزشی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان