امیر آشتیانی: خون شهدای غزه کار رژیم صهیونیستی را یکسره خواهد کرد


امیر آشتیانی: خون شهدای غزه کار رژیم صهیونیستی را یکسره خواهد کرد

وزیر دفاع تأکید کرد: نظام سلطه و خود آمریکا که از اسرائیل حمایت می‌کند قطعا در باتلاقی افتاده که نمی‌تواند بیرون بیاید. قطعا خون شهدای غزه کار رژیم صهیونیستی را یکسره خواهد کرد.

امیر آشتیانی: خون شهدای غزه کار رژیم صهیونیستی را یکسره خواهد کرد

به گزارش راهبرد معاصر، امیر سرتیپ محمدرضا آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در پاسخ به این سوال که با وجود کشتار مردم غزه و جنایت‌هایی که اسرائیل مرتکب می‌شود چرا شاهد بی‌عملی کشورهای عربی و سازمان‌های بین‌المللی هستیم، گفت: همه مردم منطقه دلشان با مردم فلسطین است مردم جهان نیز همینطور هستند.

وی ادامه داد:اذهان تمام جوامع بشری در حمایت از مردم فلسطین است اما به هر حال برخی از سردمداران آنها هنوز به خودشان نیامده‌اند و با توجه به آن چیزی که مقام معظم رهبری ترسیم کرده‌اند باید این کشورها هم اقدام عملی انجام دهند یعنی رژیم صهیونیستی را تحریم کنند‌.

وزیر دفاع گفت: این وعده خداست و قطعا محقق می‌شود و این شروع سقوط صدرصدی رژیم صهیونیستی است. نظام سلطه و خود آمریکا که از اسرائیل حمایت می‌کند نمی‌داند در چه ورطه‌ای افتاده است قطعا در باتلاقی افتاده که نمی‌تواند بیرون بیاید. قطعا خون این شهدا کار را یکسره خواهد کرد./ فارس


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


درمان تبخال تناسلی: 12 درمان خانگی تبخال تناسلی زنان و مردان