نقشه 11 مرد برای جوانان چالوس / پلیس شبیخون زد


نقشه 11 مرد برای جوانان چالوس / پلیس شبیخون زد

به گزارش رکنا ؛ سرهنگ «محسن سلیمانی» در تشریح این خبر گفت: با مراجعه یکی از شهروندان از استان خراسان رضوی به پلیس فتا شهرستان مبنی بر اینکه در سایت دیوار با آگهی استخدام با حقوق و بیمه مناسب...

به گزارش رکنا ؛ سرهنگ «محسن سلیمانی» در تشریح این خبر گفت: با مراجعه یکی از شهروندان از استان خراسان رضوی به پلیس فتا شهرستان مبنی بر اینکه در سایت دیوار با آگهی استخدام با حقوق و بیمه مناسب روبرو شدم و پس از تماس با فرد آگهی دهنده که به آدرس شهرستان چالوس بوده راهی این شهرستان شدم.

وی ادامه داد: پس از دیدار و صحبت با فرد مورد نظر من را به منزلی واقع در یکی از مناطق ویلایی برد و پس از اینکه متوجه شدم موضوع کلاهبرداری است با ترفندی توانستم از آنجا خارج شوم.

فرمانده انتظامی شهرستان چالوس تصریح کرد: ماموران پس از تحقیقات به‌عمل آمده و هماهنگی قضایی موفق به شناسایی منزل شدند و پس از ورود ۱۱ نفر مرد در منزل مشغول به فعالیت در زمینه کلاهبرداری به شیوه وشگرد شرکت‌های هرمی بودند را بازداشت کردند.

وی افزود: از این افراد تعدادی گوشی موبایل و جزوات آموزشی جهت عضوگیری شرکت‌های هرمی کشف شد و متهمان جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا اعزام شدند.


نقشه 11 مرد برای جوانان چالوس / پلیس شبیخون زد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پروفایل اردیبهشت | 50 عکس نوشته اردیبهشت ماهی + خصوصیات متولدین اردیبهشت