خبر خوش سهام عدالتی / واریز مرحله دوم سود سهام عدالت


خبر خوش سهام عدالتی / واریز مرحله دوم سود سهام عدالت

مرحله دوم سود سهام عدالت کی واریز می شود ؟ زمان واریز مرحله دوم سود سهام عدالت 1402

مرحله دوم سود سهام عدالت کی واریز می شود ؟

پس از شارژ حساب سهامداران در آذرماه ۱۴۰۲، دارندگان سهام عدالت منتظر واریز سود مرحله دوم هستند.

سود سهام عدالت سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ شرکت‌های سرمایه‌پذیر به حساب سهامداران عدالت روز ۲۳ آذر۱۴۰۲ واریز شد و دولت به سهامداران وعده داد که مرحله دوم به زودی پرداخت می‌شود.

سهام عدالت در ایران در راستای عدالت اجتماعی به بسیاری از مردمی که موفق شدند ثبت نام کنند تعلق گرفته است و در زمان های مشخص سود این سهام برای مردم واریز می شود.

طبق اعلام شورای عالی بورس، در مرحله نخست واریز سود سهام عدالت، دارندگان سبد سهام عدالت ۴۹۲ هزار تومانی مبلغ ۶۸۱ هزار تومان، ۵۳۲ هزار تومانی مبلغ ۷۳۶ هزار تومان و سبد سهام یک میلیون تومانی یک میلیون و ۳۸۵ هزار تومان سود دریافت کرده‌اند. مبالغ ذکر شده به صورت علی الحساب بوده و سهامداران در مرحله دوم مابقی سود سهام عدالت را دریافت خواهند کرد.

خبر خوش سهام عدالتی / واریز مرحله دوم سود سهام عدالت

تاریخ واریز مرحله دوم سود سهام عدالت 1402

طبق وعده‌ها قرار است مرحله دوم واریز سود سهام عدالت برای تمامی صاحبان سهام در روزهای پایانی اسفند انجام شود. واریز سود سهام عدالت طی سال‌های اخیر دو مرحله‌ای شده و اگر قرار باشد روال سال گذشته در پیش گرفته شود، در هفته پایانی سال حساب دارندگان سهام عدالت شارژ خواهد شد.

سال گذشته میزان سودی که در مرحله دوم برای دارندگان سهام عدالت واریز شد حدود ۱۷ درصد نسبت به سود مرحله نخست افزایش پیدا کرد که اگر روال سال جاری نیز همین باشد، سود دریافتی مرحله دوم حداقل ۱۰۰ هزار تومان نسبت به سود مرحله نخست بیشتر خواهد بود.

در کنار سود مرحله دوم که تمامی دارندگان سهام عدالت آن را دریافت می‌کنند، برخی از صاحبان سهام ممکن است در ماه آینده غافلگیر شوند، زیرا به تازگی اعلام شده است اگر فرآیند تقسیم سود سهام عدالت وراث حداکثر تا ۱۰ اسفند ماه به پایان برسد، سود سهام عدالت امسال و سال‌های گذشته متوفیان به حساب وراث پرداخت خواهد شد.


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سهام عدالت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ آخرین وضعیت ارائه ارز در مرکز مبادله ارز و طلا