پایان زورگیری های وحشت آور جلوی مطب پزشکان در تهران + جزییات


پایان زورگیری های وحشت آور جلوی مطب پزشکان در تهران + جزییات

به گزارش رکنا، سردار علی ولی پور گودرزی رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ اظهار داشت: در دی ماه سال جاری در پی وقوع یک فقره سرقت بعنف در شمال تهران و دریافت شکایت، بررسی موضوع در اختیار تیمی از...

به گزارش رکنا، سردار علی ولی پور گودرزی رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ اظهار داشت: در دی ماه سال جاری در پی وقوع یک فقره سرقت بعنف در شمال تهران و دریافت شکایت، بررسی موضوع در اختیار تیمی از از کارآگاهان اداره پنجم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: شاکی در تحقیقات ابتدایی اظهار داشت، حین خروج از مطب به قصد عزیمت به سمت منزل بودم که یک جوان ناشناس که صورت خود را کاملا پوشانده بود با گذاشتن چاقو در زیر گلوی بنده و با تهدید به مرگ اقدام به سرقت گردنبند، طلا و گوشی آیفون نمود و سریعا متواری شد.

این مقام انتظامی در ادامه تصریح کرد: تحقیقات میدانی در محدوده جغرافیای جرم انجام و کارآگاهان در گام بعدی با استفاده از روش های کارآگاهی موفق شدند هویت و مخفیگاه متهم را شناسایی و با هماهنگی های قضائی متهم را در یک عملیات پلیسی در مخفیگاهش دستگیر کنند.

سردار ولی پور گودرزی در ادامه با بیان اینکه از مخفیگاه متهم تعدادی سلاح سرد از جمله قمه و چاقو به همراه تعدادی طلا و جواهرات و 3 دستگاه تلفن همراه آیفون کشف شد.

وی عنوان کرد: متهم در پی جوئی های صورت گرفته به 9 فقره سرقت مشابه اعتراف و اظهار داشت، پیش از انجام سرقت سوژه را به مدت چند روز زیر نظر گرفته و سپس مرتکب زورگیری می شده است.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت در پایان خاطرنشان کرد: متهم با صدور قرار قانونی از سوی مراجع قضایی، جهت کشف دیگر جرائم و شناسایی سایر مال باختگان در اختیار اداره پنجم پلیس آگاهی قرار گرفت.


پایان زورگیری های وحشت آور جلوی مطب پزشکان در تهران + جزییات

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ استقبال از ضیافت شام کاخ سفید با تظاهرات ضداسرائیلی