در فضای مجازی باید پیشگیرانه وارد شویم


در فضای مجازی باید پیشگیرانه وارد شویم

استاندار فارس بر ضرورت تغییر وضعیت در اقدامات مرتبط با فضای مجازی، از حالت انفعالی به فعالانه و پیشگیرانه تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس محمد هادی ایمانیه سه شنبه اول اسفند در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین محمد مهدی تجریشی معاون فرهنگی اجتماعی و امور محتوایی مرکز ملی فضای مجازی و سجاد عبداللهی مدیر کل اداره تشکل‌ها و شبکه مردمی این مرکز، ضمن خوش آمد گویی و تبریک ایام ماه مبارک شعبان با اشاره بر اینکه با لطف خداوند متعال و برنامه‌ریزی و تلاش‌های مسئولین مشکلات کشور یکی پس از دیگری حل می‌شود گفت: یکی از چالش‌های موجود نحوه مدیریت فضای مجازی است.
استاندار فارس در ادامه اختلافات بین دستگاهی را یکی از موانع تسریع در اجرای برخی اقدامات دانست و اظهار داشت: به صورت داوطلبانه شورای فضای مجازی استان را با چهار زیر گروه تخصصی تاسیس و مدیریت این مسئله را در استان آغاز کردیم.
نماینده عالی دولت در فارس با تاکید بر اینکه تقسیم وظیفه، سرعت اجرای امور را چند برابر می‌کند،افزود: هرچه بتوانیم از همافزایی استفاده و همچنین از موازیکاری جلوگیری کنیم سرعت تحقق خواسته‌ها و اجرای مصوبات افزایش می‌یابد لذا می‌توان تولید محتوا در خصوص همه موارد از جمله مسائل اقتصادی، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، علمی و... بر اساس ظرفیت‌های هر استان به ایشان واگذار شود.
محمدهادی ایمانیه بر ضرورت نیاز سنجی و انجام امور بر اساس نیازها هم تاکید کرد و خاطرنشان ساخت: باید بر اساس احتیاج کشور توان و نیروها را برای تولید محتوای مناسب فعال کرد؛ البته معتقدم در فضای مجازی الزاماً باید از حالت انفعالی به حالت فعالانه و پیشگیرانه تغییر وضعیت دهیم.
وی در ادامه بر ضرورت آینده پژوهی و ارائه پیشنهادات مناسب منطبق با بررسی‌های دقیق انجام شده در همه حوزه‌ها تاکید کرد و گفت: اولویت اول مباحث مرتبط با فضای مجازی است پس هنگامی که مسئولین تصمیم گیر، در جریان گزارشات وضعیت فضای عمومی قرار بگیرند تصمیم‌گیری‌هایشان با سهولت بیشتری انجام می شود.
ایمانیه در پایان با اشاره به ظرفیت‌ها و توان‌ها متعدد همه استان‌ها، خواستار ارائه سفارش پژوهش به استان‌ها هم شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس/ وقتی فرامرز قریبیان و زن جوانش مهمانی به خونه گوگوش رفتند!