5 مصدوم در پی تصادف خودرو ‌های سنگین


5 مصدوم در پی تصادف خودرو ‌های سنگین

به گزارش رکنا ؛ مدیر مرکز حوادث دانشگاه علوم پزشکی نیشابور گفت: تصادف زنجیره‌ای چهار دستگاه خودرو سنگین در بزرگراه سبزوار-نیشابور ۵ مصدوم بر جای گذاشت. سید حمید حسینی در خصوص این حادثه...

به گزارش رکنا ؛ مدیر مرکز حوادث دانشگاه علوم پزشکی نیشابور گفت: تصادف زنجیره‌ای چهار دستگاه خودرو سنگین در بزرگراه سبزوار-نیشابور ۵ مصدوم بر جای گذاشت.

سید حمید حسینی در خصوص این حادثه گفت : در پی اطلاع مرکز ارتباطات اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور مبنی بر وقوع تصادف دو دستگاه تریلی و دو دستگاه کامیون در مسیر بزرگراه سبزوار-نیشابور بلافاصله سه دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه آمبولانس‌ها از پایگاه حسن‌آباد، فدیشه و ۹ شهری به محل حادثه اعزام شدند، خاطرنشان کرد: پس از بررسی‌های اولیه و انجام تریاژ، مصدومین این حادثه ۵ نفر اعلام می‌شوند.

مدیر مرکز حوادث دانشگاه علوم پزشکی نیشابور بیان کرد: تمام مصدومان این حادثه پس از دریافت خدمات فوریت‌های پزشکی پیش بیمارستانی توسط آمبولانس‌های اورژانس نیشابور حین دریافت خدمات درمانی لازم و تحت مراقبت و پایش برای ادامه روند درمان به بیمارستان حکیم منتقل شدند.

وی با اشاره به اینکه با توجه به بارندگی‌ها و لغزنده بودن مسیرها لازم است رانندگان به نکات ایمنی لازم توجه ویژه داشته باشند، افزود: با توجه به اینکه ۶۰ درصد از کل تصادفات در ۳۰ کیلومتری ورودی شهرها اتفاق می‌افتد بر لزوم توجه و تمرکز بیشتر رانندگان در هنگام نزدیک شدن به شهرها تأکید کرد.

حسینی در پایان از رانندگان خواست ضمن رانندگی با سرعت مطمئنه، از سبقت‌های غیرمجاز جداً بپرهیزند.


5 مصدوم در پی تصادف خودرو ‌های سنگین

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ استقبال از ضیافت شام کاخ سفید با تظاهرات ضداسرائیلی