هنیه : کشورهای عربی باید افسار اسرائیل را بکشند!


هنیه : کشورهای عربی باید افسار اسرائیل را بکشند!

اقتصادنیوز: رئیس دفتر سیاسی حماس تاکید کرد جهان و کشورهای عربی باید افسار اسرائیل را بکشند و مانع حمله این رژیم به شهر رفح شوند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس طی کنفرانس موسسه بین‌المللی قدس گفت: ما به صهیونیست‌ها و آمریکا تاکید می‌کنیم که اهدافی را که در میدان نتوانستند، محقق کنند هرگز به رغم تمام فشارها نمی‌توانند با حیله‌های سیاسی آن را به دست آورند.

خبر مرتبط
هنیه: زمان برای وقت‌کشی دشمن نامحدود نخواهد بود

اقتصادنیوز: رییس دفتر سیاسی حماس اعلام کرد حماس با روند گفت‌وگوها پیرامون آتش‌بس موافقت کرده است، اما از دیدگاه ما دشمن در حال وقت‌کشی است و این موضوعی است که ما به هر حال آن را نخواهیم پذیرفت. زمان برای وقت‌کشی دشمن نامحدود نخواهد بود.

به نقل از اسپوتنیک، وی گفت: رژیم اشغالگر در طول دوره جنگ غزه تنها در قتل کودکان و زنان و پیران موفق شد.

وی گفت: انعطاف در مذاکرات به معنای تسلیم شدن نیست. حتی اگر در مذاکرات به خاطر جان مردممان انعطاف به خرج بدهیم باز هم برای دفاع از آن‌ها آماده هستیم. رژیم اشغالگر مرتکب شنیع‌ترین جنایت‌های قتل، نسل کشی و آواره کردن مردم در غزه در تاریخ بشریت شده است.

هنیه تاکید کرد: مقاومت در زمانی وارد طوفان الاقصی شد که دشمن برای از بین بردن مساله فلسطین آماده می‌شد. کشورهای همجوار باید توطئه گرسنگی در غزه را که رژیم اشغالگر آن را به راه انداخته است، از بین ببرند.

وی تصریح کرد: حداقل چیزی که ما در مسجد الاقصی و سایر اماکن متبرکه می‌پذیریم، پایبندی به وضع موجود بر اساس قوانین بین‌المللی است.

هنیه تأکید کرد: ملت ما از مسجد الاقصی و تمام مقدسات خود با انواع ابزارهای مقاومت دفاع خواهد کرد.

وی گفت: تحولات کرانه باختری و تشدید تجاوزات در این منطقه با هدف اجرای طرح کوچاندن فراگیر فلسطینی‌ها است.

خبر مرتبط
هشدار آلمان درباره حمله گسترده ارتش اسرائیل به رفح

اقتصادنیوز: اولاف شولتس، صدر اعظم آلمان که کشورش از بزرگترین حامیان اسرائیل به شمار می‌آید روز دوشنبه درباره حمله گسترده ارتش اسرائیل به رفح هشدار داد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

وضعیت هوای تهران تا روز شنبه