تیکه سنگین بازیکن استقلالی به پرسپولیس: جادو جنبل تخصص شماست!


تیکه سنگین بازیکن استقلالی به پرسپولیس: جادو جنبل تخصص شماست!

مدافع سابق استقلال در واکنش به حواشی جادو جنبل در رختکن در حاشیه دیدار پرسپولیس استوری جدیدی در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد.

وقت صبح- محمد نوری، مدافع سابق استقلال که در دهه 70 عضو این تیم بود، با انتشار یک استوری در صفحه اینستاگرام خود به تیم پرسپولیس کنایه زد.

به تازگی نمادهایی از جادوگری در رختکن پرسپولیس در ورزشگاه فولادشهر پیدا شده بود که خشم بازیکنان این تیم را به دنبال داشت و آن‌ها پیش از بازی با ذوب‌آهن علیه این اتفاق موضع‌گیری تندی داشتند.

نوری هم در استوری خود بابت این مسئله کنایه‌های تندی به پرسپولیس زده است.

او نوشت: «جادو جنبل، حاشیه سازى، لابى کردن، دعوا و درگیرى، سالها حمایت وزارت ورزش، فدراسیون کمیته داوران، کمیته انضباطى افراد خاص فقط مختص تیم خاص هست.

نور چشمى از بالاتا پایین فوتبال ناپاک و مهندسى شده.»

گفتنی است مسئولان باشگاه پرسپولیس پیش از دیدار تیمشان برابر ذوب‌آهن، کاغذهایی را روی در رختکن خود پیدا کردند که نشان‌گر اعمال جادوگری بود.

تیم فوتبال پرسپولیس درحالی عصر روز چهارشنبه «هشتم اسفند ماه»، در جریان هفته هجدهم لیگ برتر در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به مصاف ذوب‌آهن رفت که پیش از شروع بازی، مسئولان پرسپولیس کاغذهای عجیبی را روی در رختکن خود کشف کردند.

مسئولان تیم فوتبال پرسپولیس این کاغذها را که شبیه به جادو و طلسم است، به ناظر بازی ارائه کردند و اعتراض خود را نسبت به این موضوع اعلام کردند.

محمد ربیعی می‌گوید باید در مورد ادعای پیدا شدن جادو در رختکن پرسپولیس راستی آزمایی شود و در صورت حقیقت داشتن، به شدت با آن برخورد شود.

کد خبر : ۲۲۷۳۹۲
۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۶
0

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

جامی که دست استقلال به آن نرسید (عکس)