شنبه 12 اسفند مدارس کدام شهرها تعطیل است؟


شنبه 12 اسفند مدارس کدام شهرها تعطیل است؟

مدارس در اکثر استان های کشور تعطیل یا غیرحضوری شده اند.

بسیاری از مدارس در شعبه اخذ رأی هستند و تعطیل شده اند.

ستاد انتخابات استان خراسان رضوی تعطیلی مدارسی که شعب أخذ رای هستند را به طور رسمی اعلام کرده است.

فردا فعالیت آموزشی کلیه مدارس مشهد در تمامی دوره‌ها غیر حضوری شد

رئیس روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: فردا شنبه ۱۲ اسفندماه ۱۴۰۲ فعالیت آموزشی کلیه مدارس مشهد در تمامی دوره‌ها غیر حضوری شد.

حسین محمدزاده گنج اظهار کرد: به علت برودت هوا و لغزندگی سطح معابر؛ فردا شنبه ۱۲ اسفند ماه، کلیه فعالیت‌های آموزشی مدارس در تمام دوره‌ها در مشهد به صورت غیر حضوری و از طریق پیام رسان شاد برگزار خواهد شد.

رئیس روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان رضوی تصریح کرد: همکاران، اولیا و دانش آموزان عزیز هرگونه تغییر در خصوص غیرحضوری شدن مدارس آموزش و پرورش استان را تنها از کانال آموزش و پرورش خراسان رضوی به آدرس https://shad.ir/apkhrazvi در پیام رسان شاد، پیگیری کنند.

کلاس‌های درس ۲۲ منطقه خراسان رضوی غیرحضوری شد

به گزارش ایرنا، مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: فعالیت آموزشی مدارس۲۲ شهرستان استان، علاوه بر مشهد در تمامی مقاطع که پیش از این اعلام شده بود، در دو نوبت صبح و عصر فردا، شنبه غیرحضوری شد.

سیدامیر شوشتری افزود: به علت برودت هوا و لغزندگی سطح معابر، فعالیت آموزشی کلیه مدارس در تمامی مقاطع در شهرستان‌های طرقبه شاندیز، رضویه، احمد آباد، چناران، کلات، میان جلگه، زبرخان، سبزوار، سرخس، فریمان، تربت جام، فیروزه، کاشمر، گناباد، مه ولات، بردسکن، تربت حیدریه، خواف، رشتخوار، زاوه، کدکن و جلگه رخ در دو نوبت صبح و عصر فردا، شنبه ۱۲ اسفند ماه به صورت غیر حضوری و از طریق پیام رسان شاد برگزار خواهد شد. معلمان، اولیا و دانش آموزان عزیز هرگونه تغییر در خصوص غیرحضوری شدن مدارس آموزش و پرورش استان را تنها از کانال آموزش و پرورش خراسان رضوی به آدرس اینجا در پیام رسان شاد، پیگیری کنند.

ظهر امروز نیز تعطیلی مدارس شهرستان مشهد در تمامی مقاطع ابتدایی، متوسطه اول و دوم در دو نوبت صبح و عصر روز شنبه ۱۲ اسفند ماه تعطیل اعلام شده بود.

مدارس فارس غیر حضوری شدند

مدیرکل آموزش و پرورش فارس شامگاه جمعه در محل پاتوق رای اولی‌های شیرازی در دبیرستان نمازی، اعلام کرد:همه کلاس‌های درس مدارس سراسر فارس روز شنبه به صورت برخط (مجازی) و در شبکه شاد برگزار می‌شود.

فرشید قاسمی افزود: باتوجه به استقبال باشکوه مردم از شعبه‌های اخذ رای و تمدید مهلت رای گیری با نظر مساعد استاندار فارس، فعالیت همه مدارس استان در روز پس از انتخابات از طریق شبکه شاد پیگیری می‌شود. این تصمیم باتوجه به اینکه شمار زیادی از فرهنگیان از عوامل برگزاری انتخابات هستند و بخش زیادی از مدارس نیز شعب اخذ رای هستند گرفته شد.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس اضافه کرد: احتمالا کار شمارش آرا تا اوایل صبح فردا شنبه دوازدهم اسفند به طول خواهد انجامید و به این دلیل امکان برگزاری حضوری کلاس‌ها در مدارس میسر نیست.

فعالیت آموزشی مدارس سبزوار و ششتمد غیرحضوری شد

مدیر آموزش و پرورش سبزوار گفت: فعالیت آموزشی همه مقاطع آموزشی این شهرستان در ۲ نوبت صبح و عصر روز شنبه ۱۲ اسفندماه به صورت غیر حضوری است و از طریق پیام رسان "شاد" برگزار خواهد شد.

سیدولی اله حسینی روز جمعه به خبرنگاران افزود: به علت برودت هوا و همچنین با توجه به اینکه بیشتر مدارس به دلیل استقرار شعب اخذ رای، درگیر انتخابات هستند، فردا شنبه ۱۲ اسفندماه، در نوبت صبح و عصر کلیه فعالیت‌های آموزشی مدارس در تمام دوره‌های تحصیلی در سبزوار به صورت غیرحضوری خواهد شد. همکاران، اولیا و دانش آموزان هرگونه تغییر در خصوص غیرحضوری شدن مدارس را تنها از کانال آموزش و پرورش دنبال کنید.

مدیر آموزش و پرورش ششتمد نیز اعلام کرد: فعالیت آموزشی همه مقاطع آموزشی این شهرستان در ۲ نوبت صبح و عصر فردا، شنبه ۱۲ اسفندماه به صورت غیرحضوری است و بر بستر پیام رسان "شاد" برگزار خواهد شد.

شهرستان سبزوار افزون بر ۶۰ هزار دانش‌آموز و ششتمد حدود پنج هزار دانش آموز دارد.

مدارس استان تهران که شعب اخذ رای بودند، روز شنبه تعطیل است

رییس ستاد انتخابات استان تهران گفت: مدارسی که در شهرهای و روستاهای مختلف استان تهران محل استقرار شعبه اخذ رای بودند، فردا /شنبه ۱۲ اسفند/ تعطیل است.

سیدعباس جوهری شامگاه شنبه در ستاد انتخابات استان تهران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این تصمیم براساس حضور عوامل اجرایی در این مدارس تا پاسی از شب برای برگزاری فرآیند انتخابات و شمارش آرا اتخاذ شده است. مدارسی که محل اخذ رای در استان تهران هستند به دلیل تمدید وقت زمان رای گیری و اینکه زمان شمارش آرا نیز به طول خواهد انجامید، فردا تعطیل است.

جوهری اضافه کرد: تعداد مدارسی که حوزه اخذ رای بودند، کم هم نیست لذا طبق روال گذشته این مدارس تا پایان شمارش آرا باید در اختیار ستاد انتخابات باشند که در این مورد با رایزنی آموزش و پرورش تصمیم به تعطیلی آنها در روز شنبه گرفته شد.

استان تهران با ۳۵ کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی در ۶ حوزه انتخابیه و ۱۶ کرسی نمایندگی در مجلس خبرگان رهبری بزرگترین حوزه انتخابیه کشور است.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری امروز جمعه ۱۱ اسفند همزمان در سراسر کشور در حال برگزاری است.

مدارس آذربایجان شرقی فردا تعطیل است

بنا به اعلام روابط عمومی آموزش و پرورش آذربایجان شرقی فردا مدارس این استان تعطیل است.

در این اطلاعیه با قدردانی از حضور پرشکوه هم استانی‌های عزیز در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری به اطلاع می‌رساند با عنایت به اینکه بیشتر فرهنگیان همیشه حاضر در صحنه به عنوان اعضای شعب اخذ رای در مدارس استان در حال خدمت رسانی به مردم می‌باشند و پیش بینی می‌شود فرآیند شمارش آرا به طول بینجامد؛ تمام مدارس روستایی و شهری آذربایجان شرقی فردا /شنبه/ تعطیل اعلام می‌شود.

آذربایجان شرقی دارای ۱۹ کرسی از ۱۳ حوزه انتخابیه است و این استان در مجلس خبرگان رهبری نیز پنج عضو دارد.

از جمعیت چهار میلیون و ۱۰۸ هزار و ۷۵ نفری استان، سه میلیون و ۱۸۰ هزار نفر واجد شرایط رای دادن در انتخابات اسفند ماه امسال هستند که از این تعداد ۱۵۸ هزار و ۴۹۹ نفر رای اولی هستند.

آذربایجان شرقی دارای پنج کرسی در مجلس خبرگان رهبری است که ۶ نفر در این دوره از انتخابات حضور دارند.

سه هزار و ۲۳۲ شعبه اخذ رای در ۱۳ حوزه انتخابه استان برای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در نظر گرفته شده است که از این تعداد ۲ هزار ۴۹۳ شعبه اخذ رای، ثابت و ۷۳۹ شعبه نیز به صورت سیار است.

از این تعداد یک هزار و ۶۶۷ شعبه اخذ رأی شهری و یک هزار و ۵۶۵ شعبه اخذ رأی روستایی است.

یک شعبه اخذ رای هم برای اقلیت‌های دینی در تبریز در نظر گرفته شده است.

مدارس گلستان شنبه ۱۲ اسفند غیرحضوری شد

اداره‌کل آموزش و پرورش گلستان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با توجه به اینکه عمده برگزاری انتخابات توسط فرهنگیان و در مدارس انجام می‌شوند، فردا شنبه ۱۲ اسفند همه مدارس استان به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود.

بر اساس این اطلاعیه که شامگاه جمعه صادر شد، همه کلاس‌های درس مدارس سراسر گلستان روز شنبه به صورت برخط (مجازی) و در شبکه شاد برگزار می‌شود.

این تصمیم باتوجه به اینکه شمار زیادی از فرهنگیان از عوامل برگزاری انتخابات هستند و بخش زیادی از مدارس نیز شعب اخذ رای هستند گرفته شد.

طبق گزارش ستاد انتخابات گلستان، در این استان یک میلیون و ۴۳۳ هزار و ۳۲۹ گلستانی واجد شرایط شرکت در انتخابات هستند که این تعداد را ۷۱۷ و ۷۷۶ نفر مرد و ۷۱۵ هزار و ۵۵۳ نفر زن تشکیل می‌دهند.

گلستان هفت نماینده از ۶ حوزه انتخابیه استان در مجلس شورای اسلامی و ۲ نماینده در مجلس خبرگان رهبری دارد.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری از ساعت هشت صبح امروز جمعه ۱۱ اسفند در گلستان آغاز شد.

تمام مقاطع تحصیلی البرز فردا غیرحضوری شد

رییس ستاد انتخابات استان البرز گفت: تمام مقاطع تحصیلی این استان فردا ۱۲ اسفند غیرحضوری و کارمندان نیز مرخصی تشویقی دارند.

" مرتضی، ولی پوری" جمعه شب در گفتگو با ایرنا افزود: مدارس استان البرز در نوبت صبح و عصر به دلیل اینکه شعب اخذ رای بودند و درگیر شمارش آرا هستند، غیرحضوری شدند.

وی بیان کرد: مرخصی تشویقی کارمندان استان البرز به دلیل تلاش‌های بی شائبه آنان در روز انتخابات است.

مدارس استان اردبیل غیرحضوری شد

مدارس همه مقاطع تحصیلی استان اردبیل در نوبت صبح و بعد از ظهر فردا شنبه ۱۲ اسفند به علت برگزاری انتخابات و ادامه روند شمارش آرا در شعب اخذ رای غیرحضوری شد.

اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل با صدور اطلاعیه‌ای، ضمن قدردانی از حضور پرشکوه مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری اعلام کرد که با عنایت به این که بیشتر فرهنگیان همیشه حاضر در صحنه به عنوان اعضای شعب اخذ رای در مدارس استان در حال خدمت رسانی به مردم هستند و پیش بینی می‌شود که فرآیند شمارش آرا به طول بینجامد، لذا تمامی مدارس روستایی و شهری استان اردبیل در روز شنبه مورخه ۱۲ اسفندماه تعطیل بوده و آموزش به شکل غیرحضوری و از طریق شبکه شاد انجام خواهد شد.

رضا قاسمیان رئیس ستاد انتخابات استان ساعتی قبل در گفتگو با خبرنگاران گفت: با توجه به اینکه برگزار کنندگان انتخابات اغلب از فرهنگیان آموزش و پرورش هستند و به احتمال زیاد شمارش آرا تا پاسی از شب ادامه خواهد داشت تصمیم گرفته شد مدارس استان در نوبت صبح و بعد از ظهر غیر حضوری بوده و از طریق شبکه شاد برگزار شود.

مدارس استان یزد، فردا شنبه غیرحضوری شد

مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد گفت: همه مقاطع تحصیلی استان و همه آموزشگاهها فردا شنبه غیر حضوری و با ۲ ساعت تاخیر در فضای مجازی فعالیت خواهند داشت .

محمد کاظم رحیمی نژاد، جمعه شب در اتاق خبر ستاد انتخابات استان یزد حضور یافت و افزود: ضمن تشکر از مردم که با حضور خود و تعیین سرنوشت کشور ، برگ زرین دیگری بر افتخارات خود افزودند، با توجه به اینکه زمان رای گیری تمدید شد لذا مدارس استان فردا غیر حضوری خواهد بود.

وی اظهار داشت: بیش از دو سوم فرهنگیان یزد در جریان رای گیری مشارکت دارند و به عنوان عوامل شعب همکاری می کنند و بیش از ۲۰۰ مدرسه نیز در شعب اخذ رای فعالیت دارند لذا این تصمیم گرفته شد تا فرهنگیان نیز بتوانند با فراغت انجام وظیفه کنند.

مدارس شیفت صبح شنبه ۱۲ اسفند هرمزگان تعطیل شد

معاون سیاسی امنیتی استانداری هرمزگان و رییس ستاد انتخابات هرمزگان اعلام کرد: بنا بر تصمیم شورای عالی آموزش، مدارس و کلاس‌های درس سراسر استان در روز شنبه دوازدهم اسفندماه تعطیل است.

احسان کامرانی شامگاه جمعه با اعلام این خبر افزود: براساس تصمیم شورای عالی آموزش استان در خصوص وضعیت مدارس به دلیل ادامه روند انتخابات، مدارس سراسر استان در شیفت صبح برگزار نمی‌شود.

مدارس تمامی مقاطع تحصیلی خوزستان شنبه ۱۲ اسفند غیرحضوری شد

رییس ستاد انتخابات خوزستان از غیرحضوری شدن تمامی مقاطع تحصیلی مدارس استان در روز شنبه خبر داد.

عبداله افرازه شهاوند شامگاه جمعه به رسانه‌ها اعلام کرد: کارمندانی که در محل شعب اخذ رای هستند با تایید فرمانداری و اداره مربوطه نیازی به حضور در محل کار نخواهند داشت.

وی همچنین یادآور شد: مدارس در بستر سامانه شاد خواهد بود.

مدارس استان بوشهر روز شنبه تعطیل شد

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: براساس تصمیم ستاد انتخابات نوبت صبح مدارس تمام مقاطع تحصیلی این استان فردا (روز شنبه) تعطیل است.

" علی موحد" جمعه شب اظهار کرد: باتوجه به استقرار شعب اخذ رای در مدارس و مشارکت همکاران فرهنگی در برگزاری انتخابات و زمان بر شدن روند رای گیری و شمارش آرا فردا کلاس‌های درس در این استان دایر نیست. نوبت بعد از ظهر مدارس در استان بوشهر روز شنبه مورخه ۱۲ اسفند ماه برقرار است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر یادآور شد: برای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری ۸۷۳ شعبه اخذ رای پیش بینی شده بود که عمده این شمار در مدارس استقرار یافته است.

استاندار: مدارس استان مرکزی فردا شنبه تعطیل شد

استاندار مرکزی گفت: تمامی مدارس مقاطع مختلف این استان در روز شنبه (۱۲ اسفند) تعطیل است.

فرزاد مخلص الائمه شامگاه جمعه در ستاد انتخابات استان مرکزی افزود: باتوجه به استقرار شعب اخذ رای در مدارس و مشارکت تعداد قابل توجهی از فرهنگیان در برگزاری انتخابات و زمان بر شدن روند رای گیری و شمارش آرا فردا کلاس های درس در این استان دایر نیست.

وی ادامه داد: برای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری استان مرکزی یک‌هزار و ۸۶ شعبه اخذ رای پیش بینی شده بود که عمده این شمار در مدارس استقرار یافته است.

استاندار مرکزی بیان کرد: همچنین فعالیت کارکنان ادارات نیز یک ساعت با تاخیر آغاز می‌شود.

مدارس استان چهارمحال و بختیاری فردا غیرحضوری شد

کلیه مدارس استان چهارمحال و بختیاری در روز شنبه ۱۲ اسفند غیرحضوری شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، بنابر اطلاعیه منتشره از سوی آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری، کلیه مدارس استان در روز شنبه ۱۲ اسفند غیرحضوری شد.

در این اطلاعیه آمده است: با توجه به تمدید مهلت رای‌گیری، مشارکت تعداد زیادی از همکاران محترم فرهنگی در برگزاری انتخابات و استفاده از مدارس استان به عنوان شعب اخذ رای بانظر مساعد استاندار محترم فعالیت آموزشی مدارس استان در فردا ۱۲ اسفند به صورت غیرحضوری خواهد بود. همچنین بر خود لازم می‌دانیم از مشارکت بسیار خوب عموم مردم استان خصوصا خانواده بزرگ آموزش و پرورش، دانش آموزان رای اولی که جشن تکلیف سیاسی خود رابه خوبی انجام دادند، دانش آموزان عزیزی که خانواده خود را در شعب اخذ رای همراهی نمودند صمیمانه تشکر کنیم.

مدارس مازندران فردا تعطیل شد

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران گفت: مدارس استان مازندران به این دلیل که بخش مهمی از آن‌ها شعب اخذ رأی بوده و یا بخش زیادی از معلمان نیز در ستاد‌های اجرایی بودند، با موافقت استاندار مازندران تعطیل است.

حسین کمالی مدیرکل آموزش و پرورش مازندران در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد انتخابات مازندران، اظهار داشت: بیشتر همکاران فرهنگی ما به عنوان عوامل اجرایی در ستاد انتخابات دخیل هستند و برای شمارش آرا و تنظیم صورتجلسه نیز ممکن است تا پاسی از شب در شعب اخذ رای حضور داشته باشند و فردا نتوانند به موقع در مدارس حاضر شوند. نیمی از مدارس استان مازندران به عنوان شعب اخذ رأی امروز فعالیت داشتند و از طرفی بخشی از امکانات مدارس نیز برای انتخابات در اختیار مساجد قرار داده شد.

کمالی بیان کرد: همه این عوامل سبب شده است که شاید فردا نتوانیم آموزش را به صورت حضوری داشته باشیم به همین دلیل فردا مدارس سراسر استان در تمامی دوره‌های تحصیلی تعطیل است. اگر در جایی معلمی این ضرورت را احساس کرد که باید کلاس را دایر کند، می‌تواند کلاس‌ها را در بستر شاد داشته باشد.

مدارس استان اصفهان روز شنبه ۱۲ اسفند تعطیل است

رییس ستاد انتخابات استان اصفهان اعلام کرد: با توجه به تمدید ساعت رای گیری و حضور فرهنگیان در شعب انتخابات و اینکه تعداد بسیاری از شعب در مدارس قرار دارند، تمام مدارس این استان فردا شنبه تعطیل خواهد بود.

حمدرضا جان نثاری جمعه شب در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بر اساس تصمیم ستاد انتخابات، تعطیلی مدارس شامل تمام مقاطع خواهد بود.

وی ادامه داد: انتخابات در سراسر استان به جز حوزه های نطنز و اردستان تا ساعت ۲۴ تمدید شد، در این ۲ حوزه رای گیری ساعت ۲۲ به پایان رسید.

مراکز آموزشی سمنان فردا تعطیل شد/ آغاز فعالیت ادارات با ۲ ساعت تاخیر

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سمنان گفت: فردا شنبه دوازدهم اسفند ۱۴۰۲ تمام مراکز آموزشی استان تعطیل است و فعالیت ادارات و دستگاه‌های اجرایی با ۲ ساعت تاخیر آغاز می‌شود.

به گزارش روابط عمومی، تشریفات و امور بین‌الملل استانداری سمنان،ابوذر غفاری شامگاه جمعه گفت: با توجه به برگزاری انتخابات شکوهمند یازدهم اسفند با حضور گسترده مردم، تمام مراکز آموزشی این استان در روز شنبه ۱۲ اسفند/ فردا تعطیل اعلام و فعالیت ادارات و دستگاه‌های اجرایی نیز با ۲ ساعت تاخیر آغاز می‌شود.

‌وی افزود: با توجه به برگزاری فرآیند گسترده انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شعبه‌های اخذ رای به ویژه در مراکز آموزشی و همچنین تلاش جامعه بزرگ‌ فرهنگیان و استادان دانشگاه‌های استان سمنان به عنوان دست‌اندرکاران اجرای انتخابات و امانت‌داران رای مردم‌، تمامی مراکز آموزشی استان سمنان شامل کلیه دانشگاه‌ها، مدارس و مهدهای کودک در روز شنبه ۱۲ اسفند ماه ۱۴۰۲ تعطیل اعلام می‌شود.‌

معاون استاندار سمنان با قدردانی از مشارکت بالای مردم استان‌ و خلق حماسه باشکوه انتخابات ۱۱ اسفند، بیان کرد که فعالیت تمامی مراکز اداری و دستگاه های اجرایی استان نیز در روز شنبه ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ با ۲ ساعت تاخیر آغاز می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: همه مقاطع تحصیلی استان و همه آموزشگاه‌ها فردا شنبه غیرحضوری شد.

سیدجمال وزیری افزود: طبق تصمیم شورای عالی آموزش استان سمنان در خصوص وضعیت مدارس به دلیل ادامه روند انتخابات، مدارس سراسر استان فردا تعطیل و آموزش در بستر برنامه شاد پیگیری می‌شود.

کلیه مدارس استان زنجان ۱۲ اسفند تعطیل شد

مدیرکل روابط عمومی استانداری زنجان گفت: همه مدارس استان زنجان در همه مقاطع تحصیلی فردا ۱۲ اسفندماه به دلیل برگزاری انتخابات در مدارس و طولانی شدن فرآیند شمارش آرا تعطیل شد.

مهدی ورقائی شامگاه جمعه افزود: فرایند رای گیری در شعب پیش بینی شده از ساعت هشت صبح امروز آغاز و تا ساعت ۲۰ امشب تمدید شده است. با توجه به حضور مردم در شعب اخذ رای،‌امکان تمدید این زمان نیز وجود دارد.

مدیرکل روابط عمومی استانداری زنجان از مردم درخواست کرد: رای گیری را به آخر وقت نیندازند و هرچه سریعتر برای رای دادن به پای صندوق ها مراجعه کنند.

تمام مدارس استان کرمان فردا تعطیل است

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان از تعطیلی کلیه مدارس استان در روز شنبه ۱۲ اسفندماه خبر داد.

رضا رضایی از تعطیلی کلیه مدارس استان در روز شنبه ۱۲ اسفندماه خبر داد و اظهار داشت: فردا مدارس سه مقطع در استان کرمان تعطیل است و آموزش دانش آموزان به صورت غیر حضوری انجام می‌شود.

وی ادامه داد: با توجه به مشارکت بالای مردم و استقبال مردم از انتخابات و با توجه به اینکه تعداد زیادی از مدارس استان کرمان، حوزه أخذ رأی هستند و اینکه تعداد فراوانی از همکاران آموزش و پرورش از عوامل اجرایی و نظارت بر انتخابات هستند کلیه مدارس استان کرمان فردا تعطیل است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: هزار و ۳۰۰ شعبه أخذ رأی در مدارس استان کرمان قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تعطیلی مدارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ امروز دوشنبه 10 اردیبهشت 1403/ هر گه که یاد روی تو کردم جوان شدم