4 کشته و زخمی در تصادف پراید با ساندرو در جاده رشت


4 کشته و زخمی در تصادف  پراید با ساندرو در جاده رشت

به گزارش رکنا، افراسیاب علیزاده سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قزوین با اعلام این خبر گفت: در عصر روز گذشته گزارش تصادف یک دستگاه پراید و یک دستگاه ساندرو در کیلومتر ۳۸...

به گزارش رکنا، افراسیاب علیزاده سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قزوین با اعلام این خبر گفت: در عصر روز گذشته گزارش تصادف یک دستگاه پراید و یک دستگاه ساندرو در کیلومتر ۳۸ اتوبان قزوین_رشت لاین شمالی (روبه رو روستای یوزباشچای) به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان قزوین اعلام شد.

سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قزوین ادامه داد: بلافاصله تیم پایگاه امدادونجات شیرین سو دفترنمایندگی جمعیت هلال احمر طارم سفلی جهت امداد رسانی و تیم امداد و نجات پایگاه مهتاب جمعیت هلال احمر شهرستان قزوین جهت پشتیبانی به محل حادثه اعزام شدند.

وی عنوان کرد: متاسفانه این حادثه یک فوتی و سه مصدوم داشت که پس از ارزیابی، تثبیت صحنه و انجام اقدامات پیش بیمارستانی، یک مصدوم توسط نجاتگران و دو مصدوم توسط اورژانس به مرکز درمانی انتقال داده شدند؛ همچنین جان‌باخته نیز تحویل مراجع ذی صلاح شد.


4 کشته و زخمی در تصادف  پراید با ساندرو در جاده رشت

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

رکورد Add yours اینستاگرام با این تصویر معنادار شکسته شد