انتقاد تند نماینده مقاومت از جامعه جهانی پارلمان لبنان


انتقاد تند نماینده مقاومت از جامعه جهانی پارلمان لبنان

اقتصادنیوز: نماینده فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان در برابر مقاومت فلسطین، به شدت از انفعال دولت ها و ارتش های جهان عرب در قبال تحولات نوار غزه انتقاد کرد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا،‌ «حسین الحاج حسن» نماینده فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان گفت: جنگ غزه ثابت کرد که مکانی برای ضعیف وجود ندارد و این دنیا جز زبان سلاح و زور را نمی‌شناسد. حق جز با مقاومت ستاندنی نیست. مقاومت دشمن را در تحقق اهدافش ناکام گذاشت. مقاومت فلسطین همچنان قوی و پایدار و تونل‌ها و نیروهای مقاومت پابرجا هستند و این نکته ای که خود دشمن صهیونیست به آن اذعان دارد. دشمن صهیونیست یک اسیر را نتوانسته زنده برگرداند و بسیاری از اسیرانش کشته شده‌اند. گزندی به فرماندهان مقاومت وارد نشده و به اذعان خود صهیونیست‌ها، هدف راهبردی محقق نشده است.

الحاج حسن خطاب به سران صهیونیست گفت: با همه جنگنده ها، ارتش نازی جدید و جنایات‌ها، غیر از اینکه سی هزار نفر را که بیشتر آنان را زنان و کودکان تشکیل می دهند، به شهادت رسانده اید و بیش از هفتاد هزار غیرنظامی را زخمی کرده اید و حدود ۱۵۰ خبرنگار، پزشک و امدادگر را به شهادت رساندید، چه دستاوردی داشته اید؟ شما بیمارستانها را محاصره و کادر درمانی را ربوده و بیمارستانها، مدارس، دانشگاهها، کلیساها و مساجد در غزه را بمباران کرده اید و در مقابل نیز تلفات و خسارت هایی خود از مقاومت را پنهان کرده اید.

خبر مرتبط
عملیات مقاومت فلسطین در محل تجمع نظامیان اسرائیل/ چند نفر کشته شدند؟

اقتصادنیوز: مقاومت فلسطین دیشب و امروز چندین عملیات قهرمانانه انجام داد و خسارات سنگینی به صفوف دشمن صهیونیستی تحمیل کرد.

وی با اشاره به حمایت بی دریغ آمریکا از رژیم صهیونیستی تصریح کرد: آمریکا مسئول جنایات غزه و منطقه است. واشنگتن مانع از صدور قطعنامه درباره آتش بس در غزه با به کارگیری امتیاز وتو می‌شود و دشمن صهیونیست را به مهمات و سلاح تجهیز کرده و پوششی برای جنایات آن فراهم می‌آورد. بایدن هنگام ارتکاب جنایات اسرائیل حامی آن است و از این رو اوست که باید محاکمه شود. دیوان بین المللی دادگستری توصیه به پایبندی دشمن به قانون بین المللی کرد، اما دشمن بار دیگر کشتار خیابان «الرشید» در شهر غزه و ده‌ها کشتار دیگر را علیه مردم این منطقه رقم زد. دشمن صهیونیست در برابر زنان، کودکان، سالخوردگان عرض اندام می‌کند و در برابر مقاومت ناتوان و بزدل است. دشمن صهیونیست از جنگنده‌ها و موشک‌های آمریکایی و انگلیسی استفاده می‌کند.

خبر مرتبط
حمله پهپادی به بندر حیفا/بیانیه مقاومت اسلامی عراق

اقتصادنیوز: مقاومت اسلامی عراق با صدور بیانیه‌ای از حمله پهپادی به بندر حیفا در دفاع از مردم غزه خبر داد.

نماینده فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان در ادامه به شدت به همسویی برخی دولت های عربی با آمریکا و رژیم صهیونیستی اشاره و اعلام کرد: خطاب به آنانی که به ائتلاف با آمریکا اصرار دارند، می‌گوییم که شما متحد آمریکا نیستید بلکه دنباله رو و ابزار اجرای سیاست هایی هستید که بر شما دیکته می‌شود. ناوها و ارتش های شما کجا هستند؟ پول‌هایی که به تکفیری‌ها داده شد و سوریه و عراق را نابود کردند، کجاست؟ فتواهایی که هزاران تکفیری را روانه عملیات انتحاری در سوریه، عراق و لبنان کرد، کجاست؟ رسانه های شما کجایند؟ دیپلماسی شما کجاست؟ اتحادیه عرب در قبال کشتارهای روزانه در غزه کجاست؟ شما حتی از وارد کردن دارو، غذا و سوخت به نوار غزه برای نجات کودکان گرسنه و در معرض مرگ در بیمارستانهایی که برق آنها قطع شده عاجز هستید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها