وضعیت ورزشگاه آزادی از زبان وزیر ورزش



وضعیت ورزشگاه آزادی از زبان وزیر ورزش

وزیر ورزش و جوانان در مورد وضعیت ورزشگاه آزادی گفت: منتظر تکمیل ظرفیت بودجه هستیم تا مابقی کارهای اجرایی آن را انجام دهیم.

کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان بعد از حضور او در گردهمایی مدیران کل ورزش و جوانان سراسر کشور در جمع خبرنگاران گفت: جلسه پایان سال با مدیران استان‌ها و مدیران ستادی و معاونین برگزار کردیم. در این جلسه در مورد سیاست‌های سال آینده و برنامه‌ها صحبت شد. همه سیاست‌های ما را مدیران باید در حوزه ورزش و جوانان اجرایی کنند. زحمات اصلی روی دوش این عزیزان است.

وی در واکنش به این سوال که بزرگترین مشکل ورزش ایران اماکن ورزشی و پروژه‌های نیمه تمام است، گفت: یکی از دغدغه‌های ما و آقای رئیس جمهور همین پروژه‌های نیمه تمام است. در شورای عالی ورزش ما ۳۴۲۸ پروژه نیمه تمام داریم که از پیشرفت ۵ درصد تا ۹۰ درصد داریم. با توجه به این تعداد اولویت‌بندی کردیم. با توجه به اینکه منابع محدود است اولویت بندی کردیم تا اعتبار تخصیص داده شود و آن پروژه به اتمام برسد.


وضعیت ورزشگاه آزادی از زبان وزیر ورزش

وزیر ورزش و جوانان تأکید کرد: از ظرفیت بخش خصوصی هم برای برخی پروژه‌ها استفاده کنیم. برخی از این پروژه‌ها به شکل نیمه تمام قابلیت واگذاری به بخش خصوصی را دارد. همه این موارد پیش‌بینی شده و در ۱۳ گونه شامل استخر، سالن، زورخانه و… تعریف و مشخص شده است.

وی در مورد وضعیت ورزشگاه آزادی گفت: منتظر تکمیل بودجه هستیم تا مابقی کارهای اجرایی آن را انجام دهیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی