تاریخ ثبت نام و برگزاری کنکور سراسری 1403 اعلام شد


تاریخ ثبت نام و برگزاری کنکور سراسری 1403 اعلام شد

تاریخ ثبت‌نام و برگزاری نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ از سوی سازمان سنجش اعلام شد.

تاریخ ثبت نام کنکور 1403

به گزارش دلگرم به نقل از ایسنا: به ‌اطلاع‌ متقاضیان ثبت‌نام‌ و شرکت‌ در آزمون‌ سراسری‌ سال ۱۴۰۳ (نوبت دوم) برای‌ پذیرش در رشته‌های با آزمون در دوره‌های‌ روزانه، نوبت دوم (شبانه)، نیمه‌حضوری، مجازی، پردیس خودگردان دانشگاه‌ها و مؤسسات‌ آموزش‌ عالی، دانشگاه‌ پیام‌نور و مؤسسات‌ آموزش‌ عالی‌ غیرانتفاعی‌ و غیردولتی‌ و همچنین رشته‌های تحصیلی با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی می‌رساند :
ثبت‌نام از روز سه‌شنبه به‌تاریخ ۱۴۰۳/۰۱/۰۷(هفتم فروردین ماه‌ ۱۴۰۳) منحصراً از طریق درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان به نشانی: www.sanjesh.org آغاز و در روز یکشنبه به‌تاریخ ۱۴۰۳/۰۱/۱۲(دوازدهم فروردین ماه‌ ۱۴۰۳) پایان می‌پذیرد؛
لذا داوطلبان واجد شرایط می‌توانند در مهلت مقرر برای شرکت در آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ (نوبت دوم) ثبت‌نام نمایند. دفترچۀ راهنمای ثبت‌نام در این آزمون هم‌زمان با شروع ثبت‌نام از طریق درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان در دسترس خواهد بود.

تاریخ ثبت نام و برگزاری کنکور سراسری 1403 اعلام شد

تاریخ برگزاری کنکور سراسری 1403

معاون آزمون‌های سازمان سنجش آموزش کشور درباره زمان برگزاری نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۳، گفت: آزمون نوبت دوم برای داوطلبان در روزهای پنجشنبه و جمعه ۷ و ۸ تیر ماه ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد و داوطلبان باید توجه کنند که نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ روزهای پنجشنبه و جمعه ۶ و ۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.

لازم به توضیح است افرادی که منحصراً متقاضی رشته‌های پذیرش صرفاً با سوابق تحصیلی (معدل) هستند نیز می‌توانند در تاریخ اعلام شده نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند. این داوطلبان لزومی ندارد که در جلسۀ آزمون (روزهای پنجشنبه و جمعه ۷ و ۱۴۰۳/۰۴/۸) حضور پیدا کنند.

زمان ثبت نام نوبت اول و دوم کنکور سراسری 1403

  • نوبت اول از 5 تا 11 آذر 1402 27 و 28 آذر 1402 به پایان رسیده
  • نوبت دوم 7 تا 12 فروردین 1403 انجام نشده انجام نشده

تمدید مهلت ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۳

هر سال بسیاری از افراد ثبت نام خود را به ساعات پایانی مهلت ثبت نام کنکور ۱۴۰۳ موکول می کنند و یا به هر دلیل دیگری موفق به تکمیل فرم ثبت نام این آزمون نشده و به دنبال تمدید مهلت ثبت نام کنکور سراسری می باشند. سازمان سنجش برای ایجاد راحتی داوطلبان کنکوری و کاهش استرس آنان در خصوص ثبت نام کنکور ۱۴۰۳ معمولا چند روزی نیز مهلت این ثبت نام را تمدید می کند.
زمان ثبت نام نوبت دوم کنکور سراسری 1403 از تاریخ 7 تا 12 فروردین ماه بوده و معمولا در چند روز تمدید می شود.با نزدیک شدن به زمان ثبت نام کنکور ۱۴۰۳، دانش آموزانی که شناسنامه عکسدار و کارت و ملی ندارند، نگران این موضوع هستند که نتوانند ثبت نام خود را انجام دهند. این دسته از افراد با مطالعه مقاله زیر می توانند از نحوه و مراحل ثبت نام خود در کنکور 1403 مطلع گردند.


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ساخت کاردستی ورزشی برای کودکان با روش های ساده و راحت