تبدیل 3500 مددجوی کمیته امداد به کارآفرین در سال‌جاری


تبدیل 3500 مددجوی کمیته امداد به کارآفرین در سال‌جاری

به گزارش رکنا از لرستان؛ فرهاد زیویار بیستم اسفندماه در حاشیه ی جشن بزرگ توانمندسازی صدهزار مددجوی کمیته امداد کشور، عنوان کرد: ماحصل توانمند سازی این مددجویان در استان ایجاد ۱۲ هزار شغل بوده...

به گزارش رکنا از لرستان؛ فرهاد زیویار بیستم اسفندماه در حاشیه ی جشن بزرگ توانمندسازی صدهزار مددجوی کمیته امداد کشور، عنوان کرد: ماحصل توانمند سازی این مددجویان در استان ایجاد ۱۲ هزار شغل بوده است.

وی با بیان این که ایجاد این تعداد شغل برای افراد کم بضاعت و سرپرست خانواده ماحصل زحمات خود مددجویان بوده است، اظهار کرد: دولت سیزدهم در استان به ویژه با پیگیری های مجموعه ی کمیته امداد امام(ره) لرستان با حمایت های به موقع خود از جمله پرداخت تسهیلات اشتغال با اعتباری بیش از ۹۰۰ میلیارد تومان از ابتدای سالجاری تا کنون زمینه ی این توانمندسازی و ایجاد اشتغال را فراهم کرده است.

استاندار تصریح کرد: این کار بزرگ مددجویان نشان داد که اگر مورد حمایت قرار گیرند می توانند از مددجویی خارج و با اشتغال آفرینی خود به جامعه کمک کنند.

مراسم جشن توانمند سازی یکصد هزار مددجوی کمیته امداد در کشور در سالروز فرمان حضرت امام خمینی(ره) برای راه اندازی این کمیته، با حضور رئیس جمهور در سالن همایشات وزارت کشور و حضور وبیناری استانداران و مدیران کل کمیته امداد سراسر کشور برگزار شد. سهم استان لرستان از این یکصد هزار نفر ۳۵۰۰ مددجو می باشد.

مهدی زکی‌پور/ لرستان


تبدیل 3500 مددجوی کمیته امداد به کارآفرین در سال‌جاری

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن برای فارغ التحصیلی پیش دبستانی