طرح نقشه سرنگونی زلنسکی از سوی اعضای واحدهای نخبه نیروهای مسلح اوکراین


طرح نقشه سرنگونی زلنسکی از سوی اعضای واحدهای نخبه نیروهای مسلح اوکراین

فرماندهان و رزمندگان واحدهای نخبه نیروهای مسلح اوکراین از تغییرات در رهبری نظامی این کشور ناراضی هستند و به طور جدی در مورد سرنگونی ولادیمیر زلنسکی بحث می کنند.

به گزارش اسپوتنیک، نماینده نیروهای امنیتی فدراسیون روسیه توضیح داد که متخصصان به یک کانال تلگرامی بست به نام «پارابلوم»"ParaBelum" دسترسی پیدا کردند که از مبارزان رادیکال واحدهای نخبه نیروهای مسلح اوکراین تشکیل شده است.
وی به اسپوتنیک گفت: «متخصصان ما به منبعی دسترسی پیدا کردند که در آن نمایندگان واحدهای نخبه مختلف دشمن مانند تفنگداران دریایی، نیروهای ویژه، اطلاعات، واحد ویژه نیروهای مسلح اوکراین و همچنین گردان های مختلف ملی گرا با هم در ارتباط هستند. آنها متخصصان بسیار ماهری هستند که به وضوح از تغییر فرماندهی ناراضی هستند. آنها به طور جدی در مورد گزینه هایی برای سرنگونی دولت فعلی و فرماندهی نیروهای مسلح اوکراین بحث می کنند».
وی در ادامه افزود: «بر اساس موادی که اسپوتنیک در اختیار دارد، ارتش از اقدامات زلنسکی و الکساندر سیرسکی، فرمانده کل جدید نیروهای مسلح اوکراین که یک ماه پیش به جای والری زالوژنی توسط وی منصوب شد، نارضایتی هستند. ماکسیم شوتسوف با علامت تماس "زمستان"، فرمانده گروه شناسایی 80 تیپ حمله هوایی نیروهای مسلح اوکراین از اعضای "پارابلوم" می خواهد تا زلنسکی را سرنگون کنند».
در پیام صوتی شوستوف آمده است: «اگر مردم برای زالوژنی قیام نکنند، اگر ارتش برای زالوژنی قیام نکند، آن وقت این زلنسکی موش همه را اژدرنما خواهد کرد. بیایید این موش سبز را سرنگون کنیم و زالوژنی را برگردانیم! در واقع این زلنسکی است که باید برکنار شود، نه زالوژنی. این موش احساس می کند که رتبه صفر دارد و زالوژنی رتبه بالاتری دارد و سعی می کند او را اژدرنما کند».

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

صابون را خورد کنید و برای نتیجه از من تشکر خواهید کرد / همه چیز به مدت 15 روز می درخشد !