خرابکاران اوکراینی سعی کردند به منطقه کورسک روسیه نفوذ کنند


خرابکاران اوکراینی سعی کردند به منطقه کورسک روسیه نفوذ کنند

تلاش یک گروه خرابکاران و شناسایی برای نفوذ انجام شد.

به گزارش اسپوتنیک، رومن استاروویت، فرماندار این منطقه در کانال تلگرامی خود گزارش داد که خرابکاران اوکراینی سعی کردند به قلمرو منطقه کورسک نفوذ کنند.
رئیس منطقه گفت: "از صبح شهرک تتکینو در منطقه گلوشکوفسکی گلوله باران شده است. تلاش یک گروه خرابکاران و شناسایی برای نفوذ انجام شد، تیراندازی رخ داد، اما پیشرفتی حاصل نشد."
یک ساکن محلی هنگام تیراندازی مجروح شد.
منطقه گلوشکوفسکی یکی از شش ناحیه مرزی منطقه کورسک است و مرتباً مورد گلوله باران اوکراین است. کل منطقه در سطح هشدار ترور زرد قرار دارد.
پیشتر، وزارت دفاع روسیه اعلام کرد 25 پهپاد اوکراینی شب گذشته بر فراز خاک روسیه منهدم شدند.
به گفته این وزارتخانه، سامانه‌های پدافند هوایی در حال انجام وظیفه دو پهپاد را بر فراز قلمرو منطقه مسکو، یک فروند هواپیمای بدون سرنشین بر فراز منطقه لنینگراد، هفت فروند بر فراز بلگورود، 11 فروند بر فراز کورسک، یک فروند بر فراز بریانسک، یک فروند هواپیمای بدون سرنشین بر فراز تولا و دو فروند بر فراز اوریول رهگیری و منهدم کردند.
شایان ذکر است، گفتنی است، نیروهای مسلح اوکراین به طور منظم مناطق مرزی روسیه را گلوله باران می کنند، حملات هواپیماهای بدون سرنشین و خرابکاری انجام می شود.در مناطق کورسک و بلگورود سطح زرد خطر تروریستی اعلام شده است.
پیشتر کارشناس علوم سیاسی روسیه گفته بود، اوکراین، با حملات پهپادی خود به تأسیسات روسیه، شکست‌ها در جبهه را جبران می‌کند. شرایط میدان نبرد به سود اوکراین نیست. اخیراً ارتش روسیه به برخی از اهداف مهم برای کی یف حمله کرده است، بنابراین آنها حداقل به پیروزی های احساسی نیاز دارند. در این راستا، حمله به مسکو یک پیروزی نمادین و احساسی است که کی یف آن را در داخل کشور خود به عنوان یک برد سریع معرفی می کند.

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز


رازگشایی از ناپدید شدن ناگهانی صدها ستاره در آسمان!