پایان تیراندازی های هولناک شرور مسلح در مجیدیه


پایان تیراندازی های هولناک شرور مسلح در مجیدیه

به گزارش رکنا، سرهنگ سعید راستی در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: روز گذشته ماموران مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران خبری را در خصوص تیر اندازی 2 نفر از اراذل و اوباش در شرق تهران...

به گزارش رکنا، سرهنگ سعید راستی در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: روز گذشته ماموران مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران خبری را در خصوص تیر اندازی 2 نفر از اراذل و اوباش در شرق تهران دریافت کردند.

وی افزود: در بررسی های اولیه مشخص شد راکب و ترک نشین یک دستگاه موتور سیکلت در محله "مجیدیه" تهران به سمت فردی حمله ور و به وی تیراندازی کرده و این اقدام موجب جراحت این فرد شده که متهمان بلافاصله محل درگیری را ترک کرده اند.

سرهنگ راستی تصریح کرد: به محض دریافت این خبر، بلافاصله پیگیری موضوع در دستور کار ماموران پلیس اطلاعات پایتخت قرار گرفت و در همین خصوص عاملان این درگیری مسلحانه که دونفر از اراذل و اوباش سابقه دار و شرور منطقه بودند، شناسایی شدند.

وی خاطر نشان کرد : با شناسایی هویت به دست آمد متهمان سابقه دار بوده و مخفیگاه این افراد و تردد آنان تحت کنترل در آمد.

رئیس مرکز عملیات پلیس اطلاعات تهران در ادامه به دستگیری و اعتراف آنان به جرم ارتکابی اشاره کرد و گفت: با تکمیل تحقیقات پلیسی هر 2متهم برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شدند.

سرهنگ راستی در پایان خاطرنشان کرد: پلیس در مسیر تحقق این مهم با قاطعیت و جدیت کامل با اراذل و اوباش و افرادی که قصد بر هم زدن نظم و امنیت عمومی و آسایش و امنیت شهروندان را داشته باشند برخورد جدی خواهد کرد.


پایان تیراندازی های هولناک شرور مسلح در مجیدیه

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

فیلم| مردی که 26 سال پیش گم شده بود در زیرزمین همسایه پیدا شد!