اختصاص کدپستی به واحدهای تولیدی در شهرک‌های صنعتی


اختصاص کدپستی به واحدهای تولیدی در شهرک‌های صنعتی

مدیرعامل شرکت ملی پست ایران از اختصاص پلاک‌های هوشمند و کدپستی به کل واحدهای صنعتی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی برای تسهیل در خدمات‌رسانی پستی خبر داد.

اختصاص کدپستی به واحدهای تولیدی در شهرک‌های صنعتی

به گزارش راهبرد معاصر؛ محمود لیایی امروز چهارشنبه در آیین امضای تفاهم‌نامه همکاری میان سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران اظهار داشت: اختصاص کد پستی به واحدهای صنعتی مستقر در شهرک‌های صنعتی باعث تسریع و سرعت بخشی در ارائه خدمات می‌شود.

وی افزود: پیش از این اگر مدیر یک واحد صنعتی می‌خواست محصولی را پست کند باید خارج از شهرک صنعتی به اولین دفتر پستی مراجعه می‌کرد و اقدام به ارسال می‌کردند اکنون با امضای این تفاهم‌نامه ارائه این خدمات نمایندگی‌های پست وارد شهرک‌های صنعتی می‌شوند و از این طریق خدمات ارائه خواهد شد.

مدیرعامل شرکت ملی پست ایران ادامه داد: خدمات پستی منجر به کاهش مسافت و هزینه برای واحدهای صنعتی می‌شود.

وی با اشاره به اختصاص پلاک‌های هوشمند و کدپستی به واحدهای صنعتی گفت: پیش از این آدرس استانداردی برای واحدهای صنعتی نبود که با این اقدام استانداردسازی صورت می‌گیرد. همچنین سازمان صنایع کوچک می‌تواند تعامل پستی و مکاتبه‌ای را با واحدهای صنعتی برقرار می‌شود.

به گزارش ایرنا، از جمله موضوعات تفاهم‌نامه آمایش شهرک‌ها و نواحی صنعتی و مناطق ویژه اقتصادی تحت پوشش کشور با قید اولویت ۶ماهه به منظور پلاک‌کوبی کدپستی تلفیقی و بهنگام سازی اطلاعات مبتنی بر پایگاه نشانی Gnaf در چارچوب تبادل نقشه، اطلاعات و داده‌ها بین «پست» و «سازمان» مبتنی بر قوانین و مقررات است.

ارائه انواع خدمات پستی قبول مرسولات در شهرک‌ها و نواحی صنعتی و مناطق ویژه اقتصادی تحت پوشش سراسر کشور، اختصاص فضا و زیرساخت مناسب برای نصب لاکرهای هوشمند پستی در ورودی شهرک‌ها و نواحی صنعتی و مناطق ویژه اقتصادی تحت پوشش و یا سایر مکان‌های مناسب موردنظر «سازمان» با پرداخت هزینه‌های عملیاتی به منظور بهره‌مندی ساکنین و فعالین شهرک‌های صنعتی از خدمات توزیع هوشمند و متمرکز انواع مرسولات و سفارشات فیزیکی از دیگر موضوعات تفاهم‌نامه است.

قبول و توزیع ابلاغیه/ اخطاریه و مکاتبات فیزیکی سازمان با ساکنین شهرک‌ها، نواحی صنعتی و مناطق ویژه اقتصادی تحت پوشش با استفاده از سرویس‌های ارزش افزوده و سرویس تجارت الکترونیک (گیت وی) «پست» با ایجاد امکان رهگیری مرسولات ارسالی، استفاده «سازمان» از خدمات شناسه پستی مشتری با هدف مدیریت تغییرات نشانی ساکنین و فعالین شهرک‌ها، نواحی صنعتی و مناطق ویژه اقتصادی تحت پوشش و ارائه خدمات مرتبط با مکاتبات الکترونیکی، استفاده از ظرفیت تبلیغاتی سرویس‌های پست مستقیم، EDM و تمبرهای اختصاصی پستی توسط «سازمان» در چارچوب قوانین و مقررات نیز در رساتای این تفاهم‌نامه در دستور قرار می‌گیرد.

استفاده از خدمات ارزش افزوده الکترونیکی و مکان محور «پست» با بهره‌مندی از سرویس‌های مبتنی بر کد پستی Gnaf و ظرفیت‌های باجه مجازی «پست» به منظور ارائه و توسعه خدمات حوزه اقتصاد دیجیتال در شهرک‌ها و نواحی صنعتی و مناطق ویژه اقتصادی تحت پوشش و ارتقا و توسعه همکاری فی‌مابین با استفاده از ظرفیت پایگاه‌های اطلاعاتی و سایر توانمندی‌های طرفین به منظور طراحی و اجرای خدمات جدید و ارزش افزوده در چارچوب قوانین و مقررات نیز از دیگر موضوعات است./ایرنا


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

فیلم عروسی زن دو شوهره همه را ناراحت کرد ! / کجا داریم می ریم !؟