ساعت تکرار برنامه زندگی پس از زندگی در اسفند 1402


ساعت تکرار برنامه زندگی پس از زندگی در اسفند 1402

فصل جدید برنامه «زندگی پس از زندگی» از روز گذشته به روی آنتن شبکه چهار سیما رفت؛ این برنامه همان ساعت همیشگی و پیش از افطار، حوالی ساعت ۱۷ روی آنتن می‌رود.

زندگی پس از زندگی» برنامه‌ای متفاوت درباره مرگ و عالم ماورا شبکه چهار سیما است که برای دقایق عرفانی پیش از افطار پخش می‌شود؛ این برنامه روایت افرادی است که در تجربه‌ای نزدیک به مرگ (معادل انگلیسی: Near Death Expeience)، از کالبد جسم خارج شده و عالم برزخ را درک کرده و بازگشتند، در این برنامه با سفر به نقاط مختلف ایران و جهان ، مخاطبان برنامه، مهمان روایت‌های شگفت‌انگیز تجربه گران مرگ تقریبی از عالم غیب می‌شوند.

هر فصل از این برنامه در ۳۰ تا ۳۳ قسمت ۹۰ دقیقه‌ای به تهیه‌کنندگی و اجرای عباس موزون در گروه ادب و هنر شبکه چهار سیما تولید و تا کنون چهار فصل از این برنامه در سال‌های ۱۳۹۹، ۱۴۰۰، ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ در روزهای ماه مبارک رمضان پخش شده است.

قسمت اول برنامه زندگی پس از زندگی از شامگاه دوشنبه _بیست‌ویکم اسفند ۱۴۰۲_ آغاز شد و تداخل زمان پخش این برنامه پرمخاطب با سایر ویژه‌برنامه افطار موجب شد که مدیران سیما ساعت پخش جدیدی را برای آن در نظر بگیرند، بنابراین فصل پنجم «زندگی پس از زندگی» حالا هم‌زمان با سریال‌های مناسبتی رمضان پخش می‌شود و باید با مجموعه‌های نمایشی رقابت کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


غیبت وزنه‌برداری ایران در قهرمانی نوجوانان جهان