وزارت بهداشت: طرح سلامت خانواده به نام ایران ثبت جهانی شد


وزارت بهداشت: طرح سلامت خانواده به نام ایران ثبت جهانی شد

سازمان جهانی بهداشت، «برنامه سلامت خانواده» را ابتکار جمهوری اسلامی ایران دانست و بر اساس اعلام مسئول منطقه اروپای سازمان بهداشت جهانی، این برنامه به نام ایران ثبت جهانی شد.

وبدا نوشت: بهرام عین اللهی وزیر بهداشت که در اجلاس وزرای بهداشت کشور‌های عضو سازمان همکاری شانگ‌های در قزاقستان حضور یافته است، به ارائه دستاورد‌های بهداشتی، دارویی و تجهیزات پزشکی ایران در این اجلاس پرداخت که مورد توجه مسئولان سازمان جهانی بهداشت و کشور‌های عضو این سازمان قرار گرفت.

وی در هفتمین اجلاس وزرای بهداشت کشور‌های عضو اجلاس شانگهای، دسترسی به آب سالم و مراقبت‌های بهداشتی ایران در این حوزه را تشریح کرد.

عین اللهی در حاشیه این اجلاس با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران در زمینه مراقبت‌های بهداشتی دستاورد‌های متعدد و متنوعی داشته است، افزود: این دستاورد‌ها مورد توجه کشور‌های عضو شانگ‌های قرار گرفت و این کشور‌ها خواستار همکاری‌های دانشگاهی همچنین همکاری در زمینه دارو و تجهیزات پزشکی با جمهوری اسلامی ایران هستند.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اظهار کرد: روند دسترسی مردم در ایران به آب آشامیدنی سالم بسیار فزاینده بوده و طرح سلامت خانواده، به عنوان محور اساسی در سلامت جامعه در نظر گرفته شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حوادث

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مدل کیک جشن الفبا کلاس اول