بارش باران در جاده‌های 15 استان


بارش باران در جاده‌های 15 استان

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا از بارش باران در جاده‌های ۱۵ استان کشور خبر داد.

بارش باران در جاده‌های 15 استان

به گزارش راهبرد معاصر؛ سرهنگ احمد شیرانی درباره آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور گفت: برابر آخرین گزارش‌های دریافتی از مراکز کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا در سراسر کشور درحال حاضر شاهد ترافیک نیمه سنگین در محدود لاسم در محور هراز هستیم و این وضعیت در هر دو مسیر رفت و برگشت گزارش شده است. همچنین در آزادراه قزوین – کرج در محدوده‌های مهرشهر و پل فردیس نیز ترافیک پرحجم گزارش شده است.

وی در خصوص آخرین وضعیت جوی جاده‌های کشور نیز گفت: گزارش‌ها حاکی از بارش باران در برخی از محور‌های استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، کردستان، تهران، البرز، اصفهان، قم، لرستان، مرکزی، همدان، کرمانشاه، خوزستان، زنجان و فارس است. لازم است در این شرایط رانندگان با سرعت مطمئنه رانندگی کرده و حتما فاصله طولی مناسب را با خودروی مقابل حفظ کنند.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا با اعلام شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ و ۱۲۰ از رانندگان و مسافران خواست که برای اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور با این شماره تماس گرفته و پیش از شروع سفر با اطلاع از وضعیت راه‌ها، بهترین زمان و مسیر را برای رسیدن به مقصد انتخاب کنند./ایسنا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آب و هوا

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پروفایل اردیبهشت | 50 عکس نوشته اردیبهشت ماهی + خصوصیات متولدین اردیبهشت