بازداشت کارچاق کن 4 میلیاردی در گلستان / ادعای عجیبی داشت


بازداشت کارچاق کن 4 میلیاردی در گلستان / ادعای عجیبی داشت

به گزارش رکنا، حیدر آسیابی صبح شنبه ۲۶ اسفندب اظهار کرد: فردی که مدعی نفوذ در یکی از کمیسیون های شبه قضایی استان گلستان بود که با اقدام به موقع و زیرکی حفاظت و اطلاعات ارشد دادگستری گلستان،...

به گزارش رکنا، حیدر آسیابی صبح شنبه ۲۶ اسفندب اظهار کرد: فردی که مدعی نفوذ در یکی از کمیسیون های شبه قضایی استان گلستان بود که با اقدام به موقع و زیرکی حفاظت و اطلاعات ارشد دادگستری گلستان، شناسایی و دستگیر شد.

وی با تاکید اینکه دادگستری گلستان همواره حامی حقوق مردم بوده و در برابر قانون‌شکنان ایستادگی می‌کند، گفت: این متهم با این ادعا که می تواند با اعمال نفوذ، تاییدیه یک پرونده را در این کمیسیون بگیرد، درخواست ۴ میلیارد تومان کرده بود.

رئیس کل دادگستری گلستان اضافه کرد: با رصد دادستانی گرگان و حضور به موقع کارمندان حفاظت و اطلاعات ارشد دادگستری استان، این فرد هنگام دریافت ۳۰ سکه تمام بهار آزادی به عنوان پیش پرداخت، دستگیر و روانه زندان شد و تحقیقات برای تکمیل این پرونده ادامه دارد.

آسیابی با اشاره به تلاش های گسترده دادگستری گلستان برای کشف فساد گفت: طی دو سال گذشته با اقدامات صورت گرفته از سوی حفاظت و اطلاعات ارشد دادگستری استان، ۱۲۹ کارچاق کن، وکیل و کارشناس متخلف، شاهد دروغین، جاعل اوراق قضایی و مدعیان نفوذ، شناسایی و دستگیر شدند.


بازداشت کارچاق کن 4 میلیاردی در گلستان / ادعای عجیبی داشت

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

از صفر تا صد نان سیمیت راهنمای گام به گام پخت نان سیمیت خانگی آسان تر از آنچه فکر میکنید!