کرملین: پوتین در جریان تلاش های ارتش اوکراین برای حمله به خاک روسیه است


کرملین: پوتین در جریان  تلاش های ارتش اوکراین برای حمله به خاک روسیه است

سخنگوی کرملین اعلام کرد که ولادیمیر پوتین در روزهای اخیر گزارش هایی از تلاش های نیروهای مسلح اوکراین برای حمله به خاک روسیه دریافت کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین روز شنبه به خبرنگاران گفت که ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه در روزهای اخیر گزارش‌های مستمری از ارتش روسیه درباره تلاش‌های نیروهای مسلح اوکراین برای حمله به خاک روسیه در استان های بلگورود و کورسک دریافت می‌کند.
وی گفت: ولادیمیر پوتین در روزهای اخیر گزارش های مستمری از ارتش روسیه در مورد تلاش نیروهای مسلح اوکراین برای حمله به خاک ما در استان های بلگورود و کورسک دریافت می کند. تمام حملات دفع می شوند. از 2500 خرابکار، 1700 به هلاکت رسیدند. تلفات جبران ناپذیر دشمن به 550 نفر رسید.
پسکوف افزود: شب گذشته دشمن چندین حمله دیگر به استان های بلگورود و کورسک انجام داد. تمام حملات دفع شدند. هیچ یک از تلاش ها برای رسیدن به مرز روسیه موفق نشد.
روز شنبه، وزارت دفاع فدراسیون روسیه گزارش داد که حملات و تلاش برای نفوذ به خاک فدراسیون روسیه توسط گروه های خرابکاری و شناسایی اوکراینی از منطقه پرجمعیت پوپوفکا، منطقه سومی و همچنین در جهت اسپوداریوشینو و کوزینکا در استان بلگورود انجام شد. این وزارتخانه خاطرنشان کرد که در نتیجه حملات هوایی و توپخانه ای، نیروهای مسلح اوکراین تا 30 پرسنل نظامی، سه تانک، دو خودروی زرهی رزمی، یک پرتابگر راکت چندگانه "ومپایر" ساخت چک و یک پرتابگر راکت چندگانه "گراد" را از دست دادند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه روسیه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ خلاصه بازی تاتنهام 2 - آرسنال 3