صعود منچستریونایتد به چهار تیم برتر جام حذفی انگلیس


صعود منچستریونایتد به چهار تیم برتر جام حذفی انگلیس

شیاطین سرخ با غلبه بر رقیب دیرینه خود در یک بازی دراماتیک جمع چهار تیم برتر جام حذفی انگلیس قرار گرفتند.

صعود منچستریونایتد به چهار تیم برتر جام حذفی انگلیس

به گزارش راهبرد معاصر؛ در آخرین بازی‌ مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی انگلیس، امشب (یکشنبه) از ساعت 19 به وقت تهران، در ورزشگاه اولدترافورد شهر منچستر، تیم‌های منچستریونایتد و لیورپول برابر یکدیگر قرار گرفتند که این بازی با برتری 4 بر 3 میزبان همراه بود.

من‌یونایتد با گل دقیقه 10 اسکات مک‌تامینی پیش افتاد اما لیورپول گل خورده را در دقیقه 44 توسط الکسیس مک‌‌آلیستر جبران کرد و در دقیقه دوم وقت‌های تلف شده نیمه دوم نیز با گلزنی محمد صلاح از حریف خود پیش افتاد.

سه دقیقه به پایان بازی در وقت‌های معمول آنتونی گل دوم منچستریونایتد را زد و به این ترتیب بار دیگر همه چیز به تساوی کشیده شد تا کار به وقت‌های اضافه برود.

در وقت‌های اضافه، هاروی الیوت در دقیقه 105 گل سوم را برای لیورپولی‌ها زد اما باز هم این شیاطین سرخ بودند که در پایان بازی جشن گرفتند چرا که در دقیقه 112 مارکوس رشفورد گل سوم را برای من‌یونایتد به ثمر رساند و آماد دیالو در دقیقه 1+120 گل منجر به پیروزی دراماتیک قرمزپوشان اولدترافورد را زد و به خاطر شادی پس از آن با درآوردن پیراهنش کارت زرد دوم را گرفت اخراج شد.

در نهایت شاگردان اریک تن‌هاخ یکی از مهمترین پیروزی‌های فصل جاری خود را کسب کردند و بعد از منچسترسیتی، کاونتری و چلسی چهارمین تیم راه یافته به نیمه نهایی جام حذفی انگلیس شدند./تسنیم

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس/ تجمع دانشجویان سراسر کشور در حمایت از خیزش دانشجویان آمریکایی