انهدام باند بزرگ سرقت موتورسیکلت در پایتخت


انهدام باند بزرگ سرقت موتورسیکلت در پایتخت

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از انهدام باند بزرگ سرقت موتورسیکلت در تهران، خبر داد و گفت: در این پرونده هفت سارق و ۱۰ مالخر بازداشت شدند.

انهدام باند بزرگ سرقت موتورسیکلت در پایتخت

به گزارش راهبرد معاصر؛ سردار علی، ولی پور گودرزی روز سه‌شنبه اظهار کرد: با وقوع سرقت‌های سریالی موتورسیکلت در مرکز تهران، موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار تیمی زبده از کارآگاهان پایگاه هشتم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: تحقیقات ابتدایی نشان می‌داد، اعضای یک باند سرقت موتورسیکلت در ساعات پایانی شب راهی معابر خلوت شده و پس از شناسایی موتورسیکلت اقدام به سرقت آن‌ها با تخریب قفل کرده و از صحنه جرم متواری می‌شدند.

وی ادامه داد: در گام بعدی مامورین با اقدامات صورت گرفته کشف جرم متوجه شدند این سرقت‌ها توسط هفت مرد جوان انجام شده و سردسته این باند بزرگ فردی سابقه دار و ۲۵ ساله است.

به گفته وی، پس از پس از دریافت این اطلاعات مهم، ماموران با روش‌های علمی و پلیسی مخفیگاه متهمان پرونده در نقاط مختلف تهران شناسایی و بلافاصله وارد عمل شدند.

رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ تاکید کرد: کاراگاهان پس از هماهنگی‌های لازم با مرجع قضایی راهی مخفیگاه‌های مورد نظر شده و هفت مرد جوان را در عملیات ضربتی بازداشت کردند.

سردار، ولی پور گودرزی یادآور شد: متهمان پس از انتقال به پایگاه هشتم پلیس آگاهی هدف تحقیق قرار گرفتند و به جرم خود مبنی بر سرقت ۱۰۰ دستگاه موتورسیکلت در سطح معابر تهران اعتراف کردند؛ همچنین در بررسی‌های بیشتر ۱۰ مالخر شناسایی شدند.

وی افزود: کارآگاهان در بررسی از مخفیگاه ۱۷ متهم پرونده تعداد ۷۲ موتورسیکلت مسروقه را کشف کردند که با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی متهمان برای کشف جرائم احتمالی و شناسایی سایر شکات دیگر در اختیار کارآگاهان پایگاه هشتم پلیس آگاهی قرار گرفتند. / ایرنا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال ابجد امروز دوشنبه 10 اردیبهشت 1403/ گمشده ای را پیدا میکنی