آشنا رپر با استعدادی که نباید مسیر صادق بوقی را برود!


آشنا رپر با استعدادی که نباید مسیر صادق بوقی را برود!

آشنا رپر نسل 5 که با چند آهنگ کوتاه معروف شد و مورد توجه رپرهای قدیمی قرار گرفت با شرکت در برنامه علی ضیا چهره‌ای نه چندان حرفه ای از خود نشان داد.

وقت صبح- جوان با استعداد زیاد داریم اما اینکه علاوه بر استعداد و اقبال عمومی یک رپر بتواند ماندگار شود به انتخاب‌های حرفه‌ای او بر می‌گردد.

آشنا رپر خوبیست؛ هم تکست خوب می‌نویسد هم اصطلاحا روی بیت سوار است و هم می‌تواند فلو های متفاوتی روی یک ملودی بخواند.

اما او پس از مشهور شدن پا در مسیری گذاشته که جلوی ماندگار شدن او را خواهد گرفت. اولین مساله زیاد خواندن و وارد لیبل‌ها شدن است.

او خیلی زود دنبال اسپانسر است و تارگتش را روی پول درآوردن گذاشته( چیزی شبیه صادق بوقی بعد از شهرت) که هرچند لازم است اما زود است و کیفیت کار را خراب می‌کند.

در ادامه شرکت در برنامه‌هایی که با ذات موسیقی رپ نمی خواند. اینکه علی ضیا سوالاتی در مورد رابطه شخصی یک پسر 17 ساله بپرسد چیز جالبی نیست.

از آن بدتر ویدئویی است که در ادامه می بینید. یک رپر چرا باید در رپ که ذاتا اعتراضی است از یک مجری تشکر کند!

آنهم علی ضیا که برای دیده شدن برنامه اش در یوتویب و درآمد زایی از اشنا دعوت کرده است؛ اگر تشکری در کار باشد کار مجری است نه هنرمند.

آشنا خیلی زود باید مسیرش را پیدا کند؛ نمی شود هم دیس لاو خواند، هم اجتماعی هم شاد و برندی شخصی ایجاد کرد.

اگر قرار به اجتماعی خواندن است باید خیلی با کیفیت باشد نه صرفا برای پر کردن عریضه و صوری. اگر همان دیس لاو را خوب می‌خواند کیففیت همان را بالاببرد.

حیف است چنین استعدادی خیلی زود بسوزد؛ مسیری که او می رود باید با درس گرفتن از امثال صادق بوقی ( تبلیغ کوروش کمپانی و...) باشد؛ هرچیزی زیاد شود ارزان می شود.

کد خبر : ۲۲۸۳۷۳
۰۲ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۳
0

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

راز شعبده بازی گات تلنت لو رفت / تکنیک ایستادن روی هوا !