مسدود شدن برخی از محور‌های مواصلاتی لرستان بر اثر بارندگی


مسدود شدن برخی از محور‌های مواصلاتی لرستان بر اثر بارندگی

مدیرکل مدیریت بحران استانداری لرستان گفت: بارندگی شدید در این استان، تردد در گردنه «پای آستان کوهدشت» و «جاده معمولان – پلدختر» را مسدود کرد.

مهدی پازوکی ششم فروردین گفت: با اشاره به ورود سامانه بارشی قوی به جو استان گفت: بارندگی شدید و ریزش کوه محورهای مواصلاتی کوهدشت به گراب (منطقه گردنه پای آستان) و همچنین محور قدیم خرم‌آباد به پلدختر (بعد از معمولان) را مسدود کرد.

افزود: به منظور تردد هموطنان، مسیر جایگزین دسترسی گردنه پای آستان محور کوهدشت به کوهنانی (کارخانه گچ) و مسیر جایگزین دسترسی خرم‌آباد به پلدختر، محور آزاد راه خرم‌آباد به اندیمشک (آزاد راه خرم زال) در نظر گرفته شده است.

وی با عنوان اینکه هم‌اکنون عوامل راهداری در حال بازگشایی مسیرهای مسدود شده هستند،ادامه داد: این سامانه قوی تا بامداد سه‌شنبه در استان فعال است و از مردم خواهشمندیم به دلیل بالا آمدن سطح آب و آبگرفتگی، از تردد در سطح شهر و توقف در کنار رودخانه‌ها و کانال‌ها اجتناب کنند.

پازوکی اظهار کرد: همه دستگاه‌های خدمات‌ رسان، نیروهای امدادی و عملیاتی در آماده‌باش هستند، اما هموطنان در صورت امکان از سفرهای برون‌شهری اجتناب کنند، اما در صورت ضرورت داشتن، تجهیزات زمستانی لازم است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حوادث

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معرفی مشاهیر خلخال