فعالیت پایگاه های اهدای خون در شب های قدر


فعالیت پایگاه های اهدای خون در شب های قدر

به گزارش رکنا از خوزستان، علی فیضی بیان کرد: با توجه به نیاز همیشگی به خون تازه و حفظ ذخیره خون، به شهروندان به ویژه افراد دارای گروه‌های خونی منفی توصیه می‌شود در شب‌های قدر برای اهدای خون...

به گزارش رکنا از خوزستان، علی فیضی بیان کرد: با توجه به نیاز همیشگی به خون تازه و حفظ ذخیره خون، به شهروندان به ویژه افراد دارای گروه‌های خونی منفی توصیه می‌شود در شب‌های قدر برای اهدای خون مراجعه کنند.

وی افزود: مراکز اهدای خون در اهواز همانند سال‌های گذشته در ماه مبارک رمضان صبح از ساعت ۷:۴۵ الی ۱۳:۳۰ و عصر از ۱۷:۰۰ الی ۲۲ شب پذیرای اهداکنندگان خون می‌باشند.

مدیرکل انتقال خوزستان گفت : مراکز اهدای خون فعال درشب‌های قدر در استان شامل: اهواز، آبادان، دزفول، بهبهان، مسجدسلیمان، ایذه، شوشتر، خرمشهر، اندیمشک و رامهرمز می‌باشند.

وی افزود : در اهواز دو مرکز اهدای خون به آدرس پایگاه مرکزی بلوارپاسداران - نرسیده به میدان چهارشیر- جنب شهرداری منطقه ۷ ، پایگاه امانیه - بلوارفلسطین- جنب بیمارستان رازی در تاریخ ۱۰/۰۱/۱۴۰۳ جمعه صبح ۸:۰۰ الی ۱۲:۳۰ شب ۱۷:۰۰ الی پایان مراسم و در تاریخ ۱۲ و ۱۴ /۰۱/۱۴۰۳ صبح ۷:۴۵ الی ۱۳:۳۰ شب ۱۷:۰۰ تا پایان مراسم فعال و آماده پذیرش و مشارکت عموم در امر خداپسندانه اهدای خون هستند.


فعالیت پایگاه های اهدای خون در شب های قدر

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

چگونه سوانح هوایی سرنوشت سیاسی کشورها را تغییر داد؟