بازداشت 5 شرور خطرناک بهبهان / دست به اسلحه در شهر جولان می دادند


بازداشت 5 شرور خطرناک بهبهان / دست به اسلحه در شهر جولان می دادند

به گزارش رکنا، سرهنگ ستاد کاظم نیسی در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی وقوع درگیری بین اراذل و اوباش سطح شهر با خانواده های کوچ نشین حاشیه شهر و چند فقره انواع سرقت احشام وتیراندازی وایجادرعب...

به گزارش رکنا، سرهنگ ستاد کاظم نیسی در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی وقوع درگیری بین اراذل و اوباش سطح شهر با خانواده های کوچ نشین حاشیه شهر و چند فقره انواع سرقت احشام وتیراندازی وایجادرعب ووحشت در سطح شهرستان بهبهان ، شناسایی و دستگیری مخلین نظم وامنیت و سارق یا سارقان بصورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس اطلاعات وعوامل انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس اطلاعات شهرستان با اقدامات پلیسی و گشت زنی نامحسوس ورصداطلاعاتی ۵ نفراز اراذل و اوباش و سارق حرفه ای و سابقه دار را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در یک عملیات غافلگیرانه آنان را در محل درگیری و سرقت دستگیر کردند.

سرهنگ نیسی در ادامه بیان داشت: علاوه بردستگیری ۵ نفر از افراد دخیل ومحرم نیز از متهمان در محل جرم یک قبضه سلاح کمری به همراه دوتیغه خشاب و۸ عدد فشنگ ومقادیری سلاح سرد وچاقو و افشانه کشف وضبط گردید.

فرمانده انتظامی شهرستان بهبهان در خاتمه با توصیه به شهروندان درخصوص رعایت نکات پیشگیرانه درایام نوروز وشاداب بهاری اظهار داشت: متهمان پس از تکمیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

علی رنجکش


بازداشت 5 شرور خطرناک بهبهان / دست به اسلحه در شهر جولان می دادند

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

آواز ماندگار؛ تمرین آواز استاد محمدرضا شجریان با همایون در 9 سالگی/ بنازم به این صدا ک...