اولین تصاویر و اطلاعات از گوشی پرچمدار موتورولا اج 50 اولترا افشا شد


اولین تصاویر و اطلاعات از گوشی پرچمدار موتورولا اج 50 اولترا افشا شد

به‌تازگی اولین تصاویر و اطلاعات از گوشی تأیید نشده Motorola Edge 50 Ultra افشا شده و به نظر می‌رسد که در کنار موتورولا اج 50 پرو، باید در انتظار رونمایی از یک پرچمدار قدرتمند و مورد انتظار باشیم. این گوشی به پردازنده Snapdragon 8s Gen3 مجهز شده...

به‌تازگی اولین تصاویر و اطلاعات از گوشی تأیید نشده Motorola Edge 50 Ultra افشا شده و به نظر می‌رسد که در کنار موتورولا اج 50 پرو، باید در انتظار رونمایی از یک پرچمدار قدرتمند و مورد انتظار باشیم. این گوشی به پردازنده Snapdragon 8s Gen3 مجهز شده و از یک باتری 4500 میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سیمی 125 بهره می‌برد.

جدیدترین گوشی ساخت موتورولا قرار است با نام Motorola Edge 50 Pro در تاریخ 3 آوریل (۱۵ فروردین) از راه رسیده و حضور این برند در بازار گوشی‌های هوشمند را دوباره پررنگ کند.

اولین تصاویر و اطلاعات از گوشی پرچمدار موتورولا اج 50 اولترا افشا شد

گرچه این گوشی به عنوان پرچمدار جدید و مورد انتظار موتورولا معرفی شده، اما از مدت‌ها قبل شایعاتی پیرامون یک نسخه قدرتمندتر به نام Motorola Edge 50 Ultra نیز در فضای مجازی منتشر شده است. با وجود عدم تأیید رسمی نسخه اولترا، حالا به نظر می‌رسد که این دستگاه رسماً در دست توسعه قرار دارد، چرا که رندرهای با کیفیت و همچنین مشخصات فنی آن افشا شده است.

موتورولا با یک پرچمدار جدید وارد می‌شود

گزارشی که توسط تخصصی Android Headlines منتشر شده جزئیات کلیدی موتورولا اج 50 اولترا را فاش می‌کند. رندرهای افشا شده نیز صفحه قفل (lock screen) گوشی مورد بحث نشان می‌دهد که در آن به تاریخ 3 آوریل (تاریخ عرضه Motorola Edge 50) اشاره دارد. همین مسئله باعث شده تا گمانه زنی‌هایی مبتنی بر معرفی هر دو گوشی هوشمند در تاریخ مذکور صورت بگیرد.

اولین تصاویر و اطلاعات از گوشی پرچمدار موتورولا اج 50 اولترا افشا شد

از نظر طراحی، گوشی Motorola Edge 50 Ultra همان زبان طراحی همتای Pro خود را به همراه داشته و قرار است با پنل پشتی از جنس چرم مصنوعی از راه برسد. در این بخش همچنین شاهد ماژول دوربین مستطیل شکل هستیم.

موتورولا اج 50 اولترا پیکربندی دوربین سه گانه را به همراه خواهد داشت که شامل سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی با لنز پریسکوپی 75 میلی‌متر و زوم اپتیکال 5 برابری است. در رابطه با دو سنسور دوربین دیگر اطلاعاتی در دسترس نیست.

اولین تصاویر و اطلاعات از گوشی پرچمدار موتورولا اج 50 اولترا افشا شد

در بخش جلویی انتظار می‌رود که شاهد استفاده از صفحه‌نمایش OLED خمیده باشیم که در مرکز و بالای آن یک شکاف پانچ برای جاگیری دوربین سلفی قرار دارد.

مشخصات فنی گوشی‌های جدید موتورولا

به گزارش MSN، قلب تپنده پرچمدار بعدی موتورولا یعنی اج ۵۰ اولترا یک پردازنده قدرتمند Snapdragon 8s Gen3 خواهد بود. برای تأمین انرژی مورد نیاز این دستگاه نیز موتورولا به سراغ یک باتری 4500 میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سیمی 125 و شارژ بی‌سیم 50 وات رفته است.

برای رابط کاربری احتمالاً باید در انتظار Hello UI باشیم که مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید 14 توسعه یافته است.

در مقابل گوشی هوشمند موتورولا اج 50 پرو قرار دارد که با صفحه‌نمایش 6.7 اینچی pOLED با رزولوشن 1.5K و رفرش‌ریت 144 هرتز معرفی خواهد شد.

این دستگاه به چیپست Snapdragon 7 Gen 3 مجهز شده که در گوشی جذاب OnePlus Nord CE 4 نیز شاهد استفاده از آن خواهیم بود.

اولین تصاویر و اطلاعات از گوشی پرچمدار موتورولا اج 50 اولترا افشا شد

پیکربندی دوربین پشتی این گوشی نیز شامل سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی در کنار دوربین اولترا واید 13 مگاپیکسلی است. در رابطه با دوربین سوم در بخش پشتی اطلاعاتی چندانی منتشر نشده است و تا زمان معرفی رسمی گوشی باید صبر کنیم.

در همین رابطه بخوانید:

- مشخصات و تصاویر گوشی موتورولا Edge 50 Pro افشا شد؛ تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 با نمایشگر 165 هرتزی!

طبق لیست محصولات وب‌سایت Flipkart، گوشی Motorola Edge 50 Pro در جلو نیز یک دوربین سلفی 50 مگاپیکسلی به همراه دارد. برای تامین انرژی مورد نیاز این دستگاه نیز از یک باتری 4500 میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سیمی 125 استفاده شده است. البته در نظر داشته باشید که شرکت موتورولا یک آداپتور 68 واتی را در جعبه این محصول قرار خواهد داد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی