اعتراض هوادار به برنامه ریزی سازمان لیگ


اعتراض هوادار به برنامه ریزی سازمان لیگ

باشگاه هوادار می‌گوید پس از یک هفته سکوت به دلیل عدم دریافت پاسخ بابت درخواست ارسالی به سازمان لیگ، ناچار به انتشار تصویر نامه اعتراضی خود شده است.

اعتراض هوادار به برنامه ریزی سازمان لیگ

به گزارش راهبرد معاصر؛ در روز نهم اسفند ماه سال 1402 دیدار تیم‌های آلومینیوم و هوادار تهران از سری رقابت‌های هفته هجدهم لیگ برتر به دلیل بارش برف شهر اراک لغو شد. طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته قرار است این دیدار معوقه از ساعت 19:15 روز پانزدهم فروردین ماه سال جاری برگزار شود. باشگاه هوادار نسبت به زمان برگزاری مسابقه مذکور معترض است و می‌گوید انتظار دارد همانند تراکتور، سپاهان و آلومینیوم که دیدار معوقه دارند، از فرصت یک روز استراحت بیشتر استفاده کند. بنابراین این باشگاه تهرانی انتظار دارد زمان بازی با فولاد در هفته بیست و دوم به جای نوزدهم فروردین ماه، یک روز دیرتر برگزار شود.

در همین رابطه آنها با ارسال درخواست رسمی به سازمان لیگ خواهان تغییر زمان مسابقه خود شدند اما از آنجایی که سازمان لیگ به درخواست رسمی این باشگاه پاسخی ارائه نکرده، آنها تصویر نامه اعتراضی خود را منتشر کردند. متن نامه به شرح زیر است:

برادر ارجمند جناب آقای محمد رضا کشوری فرد
دبیر محترم سازمان لیگ فوتبال
با سلام و احترام
نظر به آن که پیرو برنامه اعلامی جدید، مقرر گردیده است که دیدار معوقه هجدهمین هفته لیگ برتر میان دو تیم آلومینیوم و هوادار مورخ 1403/01/15 در ورزشگاه امام خمینی اراک برگزار گردد و با توجه به اینکه تیم هوادار برای بازی قبل به اراک سفر کرد و پس از کنسل شدن بازی مجدد به تهران بازگشت و با ترجه به همین برنامه اعلامی و فشردگی رقابت ها تیم هوادار در بیست و دومین هفته مسابقات باید مورخ 1403/01/19 در اهواز به مصاف تیم فولاد برود و فشار برنامه ریزی جدید تنها بر روی مجموعه خصوصی ما ایجاد شده است، چرا که هر سه باشگاه آلومینیوم تراکتور و سپاهان مانند هوادار برگزاری دیدار معوقه را در دستور کار دارند و با یک روز استراست بیش تر می باید مورخ 1403/01/20 به جدال با رقبای خود بپردازند،لطفا مساعدت نموده و نسبت به اعلام برنامه جدید و برگزاری مصاف فولاد و هوادار با بیست و چهار ساعت تاخیر و در تاریخ 1403/01/20 موافقت نمائید. پیشاپیش از همکاری صمیمانه حضرتعالی کمال تشکر و امتنان را دارم.

با تشکر

محمد جواد رحیمی

مدیرعامل/تسنیم

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا