خبری مهم از پرسپولیس| دردسری برای 12 بازیکن پرسپولیس


خبری مهم از پرسپولیس| دردسری برای 12 بازیکن پرسپولیس

رضا درویش در تمام دوران حضورش روی صندلی مدیرعاملی پرسپولیس، جزو آنهایی بوده که توانسته نمره قبولی بگیرد.

بدون توجه به اینکه او از چه پارامترهایی سود برده، پرسپولیس با او همیشه تیمی قدرتمند بوده که بخصوص در بازار نقل و انتقالات، به خوبی توانسته لیست مدنظر سایر تیمها را قرمزپوش کند. به همین دلیل هم شاید هواداران پرسپولیس، چندان نگران تابستان پیش رو نیستند که قرارداد 12 بازیکن مهم و کلیدی‌شان تمام می‌شود.

* مدافع

پرسپولیس با یک خلا کامل در این قسمت زمین روبروست چراکه فقط محمدحسین کنعانی‌زادگان همچنان با قرمزها قرارداد دارد. گئورگی ولسیانی، فرشاد فرجی، علی نعمتی، مرتضی پورعلی‌گنجی، وحدت حنانوف و دانیال اسماعیلی‌فرد در پایان فصل، بازیکن آزاد خواهند شد. مهمترین عملیات پرسپولیس در این خط بازی، حفظ ولسیانی و پورعلی‌گنجی است. اسماعیلی‌فرد احتمالا منتظر می‌ماند تا تکلیف حضور یا عدم حضور رامین رضاییان مشخص شده و سپس به پیشنهاد تمدید قرارداد جواب بدهد. برای حنانوف بعید است دیگر جایی در ترکیب پرسپولیس باشد ولی او مشتریان خوبی در داخل ایران دارد. درخصوص فرجی و نعمتی باید اینطور گفت که هر دو نفر اولا باید با نیمکت‌نشینی محض در لیگ 24 کنار بیایند و ثانیا قیمت مناسبی برای ادامه حضور در پرسپولیس، اعلام کنند.

* هافبک

سینا اسدبیگی، سعید صادقی، وحید امیری، مهدی ترابی و سروش رفیعی؛ این 5 نفر در پایان فصل بازیکن آزاد خواهند شد. صادقی با توجه به جذب اورونوف، احتمالا پرسپولیس را ترک و راهی تیمی می‌شود که رویش به عنوان بازیکن ترکیب اصلی حساب کند. ترابی برای ماندن در پرسپولیس نیاز به پیشنهاد مالی جذابی دارد که فعلا از سوی باشگاه به او ارایه نشده است. قرمزها برای باقی نگه داشتن او باید چند میلیارد دیگر روی پیشنهاد فعلی‌شان بگذارند. پرسپولیس برای نگه داشتن امیری و رفیعی، بعید است کار سختی داشته باشد و با کمی چانه زدن، هر دو نفر ماندنی خواهند شد. اسدبیگی با توجه به حضور ریگی و جذب خدابنده‌لو و احتمال تمدید رفیعی و بازگشت سرلک و عمری، گزینه آخر بازی خواهد شد و به همین دلیل، راه خروج را پیش می‌گیرد تا بتواند در تیمی بازی کند.

* مهاجم

عیسی آل کثیر در پایان فصل، بازیکن آزاد می‌شود و احتمال باقی ماندنش در پرسپولیس، بسیار زیاد است مگراینکه بازهم یحیی گل‌محمدی روی نیمکت قرمزها حاضر شود. با توجه به ادامه حضور مغانلو در سپاهان و رحمان جعفری در تراکتور و منتفی بودن انتقال به استقلال، ادامه همکاری آل کثیر و پرسپولیس به سود هر دو طرف است.

* جمع‌بندی

رضا درویش کار چندان غیرممکنی برای نگه داشتن بازیکنان مدنظر کادر فنی در پرسپولیس ندارد. راضی کردن پورعلی‌گنجی، رفیعی و امیری کار سختی نیست. درباره ترابی و آل کثیر با بالا بردن قیمت پیشنهادی، عملیات تمدید با موفقیت انجام می‌شود. درخصوص فرجی و نعمتی و اسدبیگی باید منتظر نظر نهایی سرمربی فصل بعد ماند هرچند «توپ» تمدید و باقی ماندن در پرسپولیس در زمین این 3 بازیکن است. سعید صادقی و وحدت حنانوف بعید است در پرسپولیس لیگ 24 دیده شوند با این تفاوت که اولی، خودش باید تصمیم بگیرد و دومی، باشگاه تمایلی به ادامه همکاری ندارد. سخت‌ترین پروسه تمدید احتمالا در مذاکرات با ولسیانی خواهد بود که نمی‌توان پیش‌بینی خاصی درباره‌اش کرد بخصوص با پیشنهادی که از سپاهانِ بدون مدافع خواهد رسید. درباره اسماعیلی‌فرد، توپ در زمین باشگاه است که باید خبرهای بازگشت رضاییان را تایید یا تکذیب کند. بازگشت رضاییان احتمالا یعنی رفتن اسماعیلی‌فرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جوک،متن و اس ام اس بی ادبی و زناشویی شب جمعه (18+)