اسماعیلی: نمایشگاه کتاب امسال در مصلی برگزار می‌ شود


اسماعیلی: نمایشگاه کتاب امسال در مصلی برگزار می‌ شود

به گزارش رکنا به نقل از ایرنا، محمد مهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه هیات دولت در جمع خبرنگاران با اشاره به استقبال مردم از نمایشگاه قرآن گفت: حضور مردم در نمایشگاه قرآن برای...

به گزارش رکنا به نقل از ایرنا، محمد مهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه هیات دولت در جمع خبرنگاران با اشاره به استقبال مردم از نمایشگاه قرآن گفت: حضور مردم در نمایشگاه قرآن برای همه ما خارج از تصور بود.بخش عفاف و حجاب و پوشش اسلامی و دیگر بخش ها با استقبال بسیار خوبی روبرو شد که جای تقدیر و تشکر دارد. ان شاالله با توکل به خدا بتوانیم در سال های آینده کمی و کیفی به این اشتیاق و مطالبه مردم پاسخ دهیم و حوزه کاری را در این زمینه گسترش دهیم.

اسماعیلی گفت: از ابتدای طوفان الاقصی چند کار مهم فرهنگی در موضوع حمایت از غزه داشتیم.در شورای فرهنگ هم به همین مناسبت دو روز اختصاص داده شد.در نمایشگاه قرآن گفت‌وگوهای تهران با موضوع غزه و فلسطین برگزار کردیم و ۲۸ کشور در این موضوع مشارکت کردند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: تمهیدات خوبی برای نمایشگاه کتاب امسال اندیشیده شده است‌. نمایشگاه کتاب امسال در مصلی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: با کشورهای دوست و همسایه مذاکراتی برای حضور داشته‌ایم؛ هندوستان مهمان ویژه نمایشگاه امسال است.

ادامه دارد...


اسماعیلی: نمایشگاه کتاب امسال در مصلی برگزار می‌ شود

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


قالیباف به خاطر ائتلاف دوستان خودرا قربانی کرد/ قالیباف برای انتخابات مجلس دوازدهم یک ا...