وزیر ارشاد: نمایشگاه کتاب تهران امسال در مصلی برگزار می‌شود


وزیر ارشاد: نمایشگاه کتاب تهران امسال در مصلی برگزار می‌شود

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از برگزاری نمایشگاه کتاب امسال در مصلی امام خمینی (ره) خبرداد.

محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ظهر امروز (چهارشنبه، ۱۵ فروردین) در حاشیه برگزاری جلسه هیات دولت گفت: نمایشگاه کتاب تهران امسال در مصلی برگزار می‌شود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی عنوان کرد: تمهیدات خوبی برای نمایشگاه کتاب امسال اندیشیده شده است. ️با کشور‌های دوست و همسایه مذاکراتی برای حضور داشته‌ایم؛ هندوستان مهمان ویژه نمایشگاه امسال است.

وی ادامه داد: مشارکت بسیار خوبی از کشور‌های مختلف صورت گرفته و چندین هیئت با سرپرستی وزرای کشور‌های دوست برای حضور اعلام آمادگی کرده‌اند و مجموعه اتفاقاتی که در آن پیش‌بینی شده به نظرم یک نمایشگاه کاملا متفاوت خواهد بود.

اسماعیلی خاطرنشان کرد: دولت هم به پیشنهاد وزارت فرهنگ این موضوع را در دستور کار دارد که بتوانیم یک یارانه فرهنگی هم برای کتاب و هم برای سایر مسائل فرهنگی داشته باشیم.

وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه قرآن کریم، تصریح کرد: نمایشگاه بین‌المللی قرآن از روز اول فروردین در تهران برقرار شد و واقعاً حضور مردم برای همه ما خارج از تصور بود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: پویش‌های مختلفی از جمله «آیه‌های زندگی» و «حافظ شو» در حاشیه این رویداد برگزار شد که اعداد و ارقام بسیار بالایی از مشارکت عمومی را ایجاد کرد. همچنین؛ بخش‌های مختلف از جمله بخش‌های عفاف و حجاب و پوشش اسلامی نشر فناوری‌های نوین با استقبال بسیار خوبی روبرو شد که جای تقدیر و تشکر دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج