کارشناس سیاسی: بوچا اولین قربانی جنگ غرب علیه روسیه است


کارشناس سیاسی: بوچا اولین قربانی جنگ غرب علیه روسیه است

کارشناس سیاسی عرب گفت که روسیه به همه ثابت کرده است که توانایی مقابله با هر چالش و تحریکی را دارد. بنابراین، شکست اوکراین و متحدانش فقط یک موضوع زمان است.

شادی شلاله، تحلیلگر سیاسی و کارشناس مسائل روسیه، درباره تحریکات در بوچا و شباهت آن با وقایع شهر دومای سوریه به اسپوتنیک گفت: قطعا شباهت هایی بین حوادث بوچا و دومای سوریه وجود دارد. من در دوما و مناطق دیگری بودم که در آن زمان تحت کنترل مخالفان به اصطلاح سوری بود. من حقیقت را به چشم خودم دیدم. و من می توانم با اطمینان بگویم که وقایع سوریه و اوکراین اشتراکات زیادی دارند؛ آنها فقط در جغرافیا و مضامین سیاسی متفاوت هستند.
وی ادامه داد: در آن زمان جهان غرب و به ویژه آمریکا می خواستند یک شکست استراتژیک به سوریه وارد کنند، امروز در رابطه با روسیه همین کار را می کنند. در آن زمان آنها علیه مردم سوریه و امروز علیه مردم روسیه جنگیدند.
شلاله افزود: با این حال، روسیه به همه ثابت کرده است که توانایی مقابله با هر چالش و تحریکی را دارد. بنابراین، شکست اوکراین و متحدانش فقط یک موضوع زمان است.
وی خاطرنشان کرد: سوالی که مطرح می شود: این است که چه کسی در مورد حادثه بوچا تحقیق خواهد کرد؟ آیا می توان به سازمان های بین المللی که اخیراً اقتدار آنها کاهش چشمگیری داشته است اعتماد کرد؟ علاوه بر این، امروزه بر همه واضح است که جهت گیری سیاسی بسیاری از سازمان‌ها در واقع در خدمت منافع غرب هستند.
این کارشناس سیاسی تاکید کرد: در هر جنگی، اولین قربانی حقیقت است. و بوچا گواه این امر است. تلاش های رژیم کی یف برای تحریف واقعیت و متقاعد کردن دیگران به دروغ های خود موفقیت آمیز نخواهد بود. زیرا دیر یا زود حقیقت پیروز خواهد شد.
* جهان غرب دمشق را به حمله شیمیایی در 7 آوریل 2018 به شهر دوما در غوطه شرقی سوریه متهم کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه روسیه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا