جومونگی ها این سریال را حتما ببینید!


جومونگی ها این سریال را حتما ببینید!

سریال کره‌ای «ملکه سوندوک»؛ شاهکاری که طرفداران «جومونگ» و «یانگوم» باید ببینند!

ملکه سئوندئوکیا ملکه سوندوک یک درام تاریخی ساخته شده توسط کشور کره جنوبی در سال ۲۰۰۹ است، که توسط اِم‌بی‌سی و تایم باکس پروداکشن برای چهل و هشتمین سالگرد تأسیس شبکه تهیه شده‌است. در این مجموعه لی یو وون، گو هیون-جونگ، اوم ته وونگ و کیم نام گیل نقش‌آفرینی کرده‌اند. این سریال داستان زندگی ملکه سوندوک از شیلا را شرح می‌دهد.

این سریال 62 قسمتی مثل «جومونگ» و «جواهری در قصر» مخاطبان پرشماری (هم در کره و هم در سطح جهانی) به دست آورد و جوایز فراوانی را نیز در جشنواره‌های مختلف از آن خود کرد.

ملکه سوندوک

خلاصهٔ داستان:
این سریال در پایان سلطنت پادشاه جین هئونگ شروع می‌شود و تا پایان سلطنت ملکه سئوندوک ادامه می‌یابد. دوکمان به عنوان یکی از دو دختر دوقلوی پادشاه جینپیونگ و ملکه مایا متولد شد، اما به دلیل پیشگویی، پادشاه جینپیونگ مجبور شد دخترش را با کمک خادم وفادارش سئوهوا از قصر دور کند تا بتواند ملکه مایا را نجات دهد زیرا برکناری ملکه مایا آرزوی میشیل برای ملکه شدن بود. سئوهوا دوکمان را مثل دختر خودش بزرگ کرد، اما وقوع حوادثی سرانجام باعث شد تا دوکمان به هویت واقعی خود پی ببرد اما خانواده او یکبار دیگر او را رها کردند تا تاج وتخت را از دست میشیل نجات دهند؛ به جزء خواهر دوقلوی دوکمان، شاهزاده خانم چئونمیونگ که او را رها نکرد و در تلاش برای کمک به فرار دوکمان جان خود را از دست داد.



روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

شایع ترین سرطان پوست را بشناسید/ این علائم در خال ها نشان دهنده سرطان پوست است