سرویس امنیت روسیه سه نفر را در ارتباط با حمله تروریستی مسکو بازداشت کرد


 سرویس امنیت روسیه سه نفر را در ارتباط با حمله تروریستی مسکو بازداشت کرد

سرویس امنیت فدرال روسیه سه نفر را در مسکو، سیبری و اورال بازداشت کرد که در حمله تروریستی در کروکوس نقش داشتند.

به گزارش اسپوتنیک، مرکز روابط عمومی سرویس امنیت فدرال روسیه اعلام کرد که نیروهای امنیتی در مسکو، یکاترینبورگ و اومسک سه مهاجر دیگر از آسیای مرکزی را که در حمله تروریستی به تالار شهر کروکوس دخیل بودند بازداشت کردند.
دراین بیانیه آمده است: سرویس امنیت فدرال فدراسیون روسیه در شهرهای مسکو، یکاترینبورگ، اومسک یک شهروند روسی و دو شهروند خارجی از منطقه آسیای مرکزی را که در حمله تروریستی در 22 مارس 2024 در تالار کروکوس سیتی دست داشتند، بازداشت کرد.
سرویس امنیت فدرال روسیه اعلام کرد که دو نفر از بازداشت شدگان برای خرید اسلحه گرم و وسایل نقلیه مورد استفاده در این حمله پول انتقال داده اند. نفر سوم همدستان این حمله تروریستی را به خدمت گرفت و عاملان این حمله را تامین مالی کرد.
سرویس امنیت فدرال روسیه عصر 22 مارس گزارش داد که تیراندازی و آتش‌سوزی قبل از اجرای کنسرت در تالار کروکوس سیتی در کراسنوگورسک در نزدیکی مسکو رخ داده است. مارگاریتا سیمونیان، سردبیر گروه رسانه ای راسیا سیگودنیا (خبرگزاری اسپوتنیک زیر مجموعه این گروه رسانه ای می باشد) از افزایش شمار قربانیان حمله تروریستی در کروکوس به 414 نفر خبر داد.
خبرنگار اسپوتنیک که شاهد این حادثه بود گزارش داد که حداقل سه مرد با لباس نظامی و بدون ماسک وارد سالن شدند، آنها به مردم تیراندازی کردند و بمب های آتش زا پرتاب کردند.
چهار عامل حمله تروریستی روز 23 مارس در استان بریانسک بازداشت شدند. ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه گفت که آنها سعی کردند به سمت اوکراین فرار کنند، جایی که "پنجره ای'" برای آنها در سمت اوکراین برای عبور از مرز آماده شده بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه روسیه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انشا در مورد امید به زندگی ؛ چندین انشا ادبی و زیبا امید به زندگی