پلیس دختر جوان قزوینی را از مرگ نجات داد!


پلیس دختر جوان قزوینی را از مرگ نجات داد!

به گزارش رکنا، سرهنگ بیژن خدایی روز پنجشنبه گذشته تصریح کرد: برابر تماس تلفنی یکی از شهروندان مبنی بر حضور دختری جوان روی پل عابر پیاده در آزادراه قزوین - زنجان، روبه‌روی...

به گزارش رکنا، سرهنگ بیژن خدایی روز پنجشنبه گذشته تصریح کرد: برابر تماس تلفنی یکی از شهروندان مبنی بر حضور دختری جوان روی پل عابر پیاده در آزادراه قزوین - زنجان، روبه‌روی دانشگاه آزاد، بلافاصله مأموران به محل حادثه اعزام شدند.

مأموران با حضور در محل مشاهده کردند که دختر جوانی از دکل پل بالا رفته و به صورت مخاطره‌آمیزی به سمت اتوبان نشسته که بلافاصله افسران گشت انتظامی با خونسردی و اقدامات روانشناسی به این دختر جوان نزدیک شدند و با جلب اعتماد او در اقدامی شجاعانه و حالتی نامتعادل اقدام به گرفتن دختر جوان کرده و به همراه عوامل امدادی وی را از منطقه خطر دور کردند.

سرهنگ خدایی اضافه کرد: پس از نجات جان این دختر جوان توسط مأموران پلیس، بلافاصله موضوع با مقام قضایی در میان گذاشته شد و دختر جوان در گفت‌و‌گو با روانشناسان، انگیزه خود را از این اقدام سوء‌استفاده فردی کلاهبردار از عکس‌های شخصی وی در فضای مجازی و درخواست مبالغ هنگفت اعلام کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین ضمن توصیه به شهروندان در خصوص انتشار ندادن تصاویر شخصی‌شان در فضای مجازی، خاطر نشان کرد: سوءاستفاده از فیلم و عکس‌های خصوصی در شبکه‌های اجتماعی یکی از شایع‌ترین جرایم حوزه فضای مجازی است، بنابراین هرگونه مزاحمت و انتشار تصاویر خصوصی و خانوادگی افراد در فضای سایبری برابر قانون جرایم رایانه‌ای جرم محسوب شده و قانونگذار برای آن مجازات تعیین کرده است.


پلیس دختر جوان قزوینی را از مرگ نجات داد!

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

چگونه سوانح هوایی سرنوشت سیاسی کشورها را تغییر داد؟