آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور/ این محورها مسدود است


آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور/ این محورها مسدود است

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا درباره محورهای دارای انسداد نیز گفت:‌ محورهای هشتگرد – طالقان، سروآباد - پاوه، سی سخت - پادنا، گنجنامه – تویسرکان، وازک – بلده و پونل – خلخال تا اطلاع بعدی مسدود است.

آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور/ این محورها مسدود است

به گزارش راهبرد معاصر؛ رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور را تشریح کرد.

سرهنگ احمد شیرانی در تشریح آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور گفت: گزارش‌های دریافتی از مراکز کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا در سراسر کشور حاکی از آن است که در حال حاضر تردد در اکثر جاده‌های کشور روان است و تنها در آزادراه قزوین – کرج – تهران در محدوده‌های استاندارد و حدفاصل پل فردیس تا پل کلاک ترافیک نیمه‌سنگین گزارش شده است.

وی درباره وضعیت جوی جاده‌های کشور نیز گفت: گزارش‌ها حاکی از بارش باران در برخی از محورهای استان های گیلان و مازندران است. در این شرایط لازم است که رانندگان با رعایت فاصله طولی مناسب و سرعت مطمئنه رانندگی کنند.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا درباره محورهای دارای انسداد نیز گفت:‌محورهای هشتگرد – طالقان، سروآباد - پاوه، سی سخت - پادنا، گنجنامه – تویسرکان، وازک – بلده و پونل – خلخال تا اطلاع بعدی مسدود است.

شیرانی با اعلام شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ و ۱۲۰ از رانندگان و مسافران خواست که پیش از شروع سفر با این دو شماره تماس گرفته و با اطلاع از وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور مناسب‌ترین زمان و مسیر را برای انجام سفر خود انتخاب کنند./ فارس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه وضعیت جاده‌ها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انشا در مورد امید به زندگی ؛ چندین انشا ادبی و زیبا امید به زندگی