پاسخ بنزما به منتقدانش در عربستان


پاسخ بنزما به منتقدانش در عربستان

ستاره فرانسوی تیم فوتبال الاتحاد عربستان به منتقدانش که عملکرد او را پس از کوچ به لیگ حرفه‌ای عربستان زیر سوال برده‌اند، پاسخ داد.

کریم بنزما یکی از چندین بازیکن مطرحی بود که تابستان پارسال به لیگ عربستان ملحق شد. او که توپ طلا را نیز از آن خود کرده پس از ۱۴ سال حضور در رئال مادرید و کسب یکی‌دوجین جام، مادرید را ترک کرد.

با این حال، بنزما در نخستین فصل حضورش در عربستان و پس از ۲۰ بازی تنها ۹ گل به ثمر رسانده است. الاتحاد فصل گذشته قهرمان شد اما هم‌اکنون با چهار امتیاز اختلاف با ۳۰ امتیاز در تعقیب الهلال است.

پاسخ بنزما به منتقدانش در عربستان

وی در واکنش به این سوال که هواداران، بنزمای رئال مادرید را نمی‌بییند، گفت: چون اینجا فوتبال فرق داد و بازیکنان هم، بازیکنان قبلی نیستند.

بنزما ادامه داد: در زمین به کمک نیاز دارم و نمی‌توانم به‌ تنهایی تیم را برنده کنم. به بازیکنان دیگر نیاز دارم و برنده شدن به مولفه‌های دیگر احتیاج دارد. البته این اولین فصل من در عربستان است و امیدوارم فصل را خوب تمام کنم.

مرد ۳۶ ساله فرانسوی تابستان پارسال با قراردادی به ارزش حدود ۴۰۰ میلیون یورو به الاتحاد پیوست. او در جریان ۶۴۸ بازی برای رئال، ۳۵۴ گل به ثمر رساند و ۲۵ جام مختلف را با کهکشانی‌ها بالای سر برد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چهره واقعی اوس غلام ”نون خ” با استایلی شیک و امروزی رو دیده بودین ؟!