پاتک پلیس به سوداگران مرگ در خرم‌آباد


پاتک پلیس به سوداگران مرگ در خرم‌آباد

به گزارش رکنا از لرستان، سرهنگ " نبی اله قاسمی" در بیان جزئیات این خبر گفت: در اجرای طرح امنیت محله محور و پاکسازی نقاط آلوده وجرم خیز اخبار و گزارشاتی مبنی بر فعالیت مجرمانه تعدادی از خرده...

به گزارش رکنا از لرستان، سرهنگ " نبی اله قاسمی" در بیان جزئیات این خبر گفت: در اجرای طرح امنیت محله محور و پاکسازی نقاط آلوده وجرم خیز اخبار و گزارشاتی مبنی بر فعالیت مجرمانه تعدادی از خرده فروشان مواد مخدر در سطح شهرستان واصل که مراتب در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: پس از بررسی های لازم و اخذ مجوز قضایی و در راستای برخورد با خرده فروشان مواد مخدر کلیه یگان های تابعه و عوامل تخصصی و ستادی این طرح را به مرحله اجرا گذاشته و از منزل و مخفیگاه ۸ خرده فروش مواد مخدر بازرسی بعمل آمد که در بررسی های صورت گرفته میزان ۵ کیلو و ۱۲۲ گرم انواع مواد مخدر سنتی و صنعتی از آنها کشف و شد.

سرهنگ قاسمی در خاتمه ضمن بیان اینکه متهمان دستگیر شده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل شدند افزود: برخورد قانونی با کسانی که به هر صورت امنیت شهروندان را به خطر بیاندازند توسط پلیس خرم آباد در سال جاری با قاطعیت دنبال می شود.

مهدی زکی پور/لرستان


پاتک پلیس به سوداگران مرگ در خرم‌آباد

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

آواز ماندگار؛ تمرین آواز استاد محمدرضا شجریان با همایون در 9 سالگی/ بنازم به این صدا ک...