رشد قابل توجه درآمد سپرده‌گذاری و سرمایه‌گذاری‌های “وپاسار” در اسفندماه 1402


بانک پاسارگاد در گزارش فعالیت ماهانه اسفندماه۱۴۰۲ در کدال، از افزایش و رشد قابل توجه درآمد سپرده‌گذاری و سرمایه‌گذاری‌ها نسبت به بهمن‌ماه‌۱۴۰۲ خبر می‌دهد. بانک پاسارگاد با نماد “وپاسار” در گزارش ماهانه منتهی به ۲۹‌اسفندماه‌۱۴۰۲ در کدال، ارقامی...

رشد قابل توجه درآمد سپرده‌گذاری و سرمایه‌گذاری‌های “وپاسار” در اسفندماه 1402

بانک پاسارگاد در گزارش فعالیت ماهانه اسفندماه۱۴۰۲ در کدال، از افزایش و رشد قابل توجه درآمد سپرده‌گذاری و سرمایه‌گذاری‌ها نسبت به بهمن‌ماه‌۱۴۰۲ خبر می‌دهد.


بانک پاسارگاد با نماد “وپاسار” در گزارش ماهانه منتهی به ۲۹‌اسفندماه‌۱۴۰۲ در کدال، ارقامی مربوط به میزان درآمد تسهیلات اعطایی، درآمد سپرده‌گذاری، درآمد کارمزد، اوراق بدهی و درآمد سرمایه‌گذاری‌ها را ارائه می‌کند.

بر اساس این گزارش، درآمد محقق شده بانک پاسارگاد از سپرده‌گذاری‌ها در اسفند ماه نسبت به بهمن ماه رشد ۳۶۰۵ درصدی به دست آورده است.

درآمد سپرده‌گذاری بانک پاسارگاد در بهمن‌ماه معادل ۱۱‌میلیارد تومان بوده درحالی‌که در اسفند به ۴۰۳‌میلیارد تومان رسیده است و نشان از رشد ۳۶۰۵درصدی درآمد برای بانک در ۲۹ روزه اسفند ‌۱۴۰۲ دارد.
همچنین درآمد سرمایه‌گذاری‌ها در اسفند نسبت به بهمن‌ماه رشد ۵۳۸۸‌درصدی را در گزارش کدال نشان می‌دهد به‌طوری که این درآمد در بهمن‌ماه ۱۰ میلیارد تومان بوده، اما در اسفندماه به ۵۵۳ میلیارد تومان رسیده است.

تسهیلات اعطایی بانک پاسارگاد در اسفندماه رقمی معادل ۲۷۳۱ میلیارد تومان بوده که این درآمد از فروش خدماتی مانند فروش اقساطی، جعاله، مرابحه، اجاره به شرط تملیک، مضاربه، مشارکت مدنی، بدهکاران بابت اعتبارات اسنادی، تسهیلات ارزی و غیره بوده که تسهیلات مرابحه، بدهکاران بابت اعتبارات اسنادی و تسهیلات ارزی با درآمدی به ترتیب ۱۳۲۶، ۵۳۶ و ۳۰۲ میلیارد تومان برای بانک به دست آمده است.

بانک پاسارگاد از کارمزد درآمدی معادل۳۹۰ میلیارد تومان کسب کرده و از درآمد اوراق بدهی بانک پاسارگاد ۶۲ میلیارد تومان بوده است.

نگار کریمی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پروفایل اردیبهشت | 50 عکس نوشته اردیبهشت ماهی + خصوصیات متولدین اردیبهشت