با هدف مولد سازی دارایی ها، شرکت زیرمجموعه بانک ایران زمین منحل شد


با هدف مولد سازی دارایی ها، شرکت زیرمجموعه بانک ایران زمین منحل شد

بانک ایران زمین با انحلال یک شرکت دیگر زیرمجموعه خود، راه مولدسازی اموال مازاد خود را هموارتر کرد. به گزارش بانکداری ایرانی ، بانک ایران زمین در اجرای تکالیف مقرر در قوانین و در راستای مولدسازی اموال مازاد خود، همچنین بهبود شاخص های کیفی بانک و...

با هدف مولد سازی دارایی ها، شرکت زیرمجموعه بانک ایران زمین منحل شد

بانک ایران زمین با انحلال یک شرکت دیگر زیرمجموعه خود، راه مولدسازی اموال مازاد خود را هموارتر کرد.

به گزارش بانکداری ایرانی ، بانک ایران زمین در اجرای تکالیف مقرر در قوانین و در راستای مولدسازی اموال مازاد خود، همچنین بهبود شاخص های کیفی بانک و کاهش هزینه های عملیاتی شرکت های زیرمجموعه، تصمیم به ساماندهی، واگذاری و انحلال تعدادی از آنها گرفته است.

در همین راستا و به استناد صورتجلسه مجمع عمومی فوق العاده (نوبت دوم) روز 24 بهمن ماه سال گذشته، شرکت پایدار دژ تحکیم با شناسه ملی 14006802391 را منحل کرد.

بر اساس این گزارش، شرکت تجارت بین الملل حافظ فرداد به شناسه ملی 14006059351 با نمایندگی میثم صفری به سمت مدیر تصفیه تا تاریخ 24 بهمن ماه 1404 به سمت مدیر تصفیه تعیین شد.

بر این اساس هنوز آثار مالی این رویداد نسبت به کل دارایی ها در سال مالی قبل و همچنین کل درآمد فروش در سال مالی قبل مشخص نشده است.

این گزارش حاکی است، وزمین تاکید کرده است که در صورت وجود آثار مالی ناشی از این رویداد و سایر موارد با اهمیت مربوطه، مراتب بر اساس مفاد ماده 13 دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکت های ثبت شده نزد سازمان بورس، اطلاع رسانی خواهد شد.

بانک ایران زمین با نماد وزمین و سرمایه 4.000 میلیارد ریال در بازار سرمایه کشور فعال است.

علی سوری

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی