هشدار/ ورود سامانه بارشی به کشور


هشدار/ ورود سامانه بارشی به کشور

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا آخرین پیش‌بینی‌ها درباره وضعیت جوی کشور طی چند روز آینده را اعلام کرد.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از کاهش محسوس دما در نیمه شمالی کشور تا روز شنبه خبر داد.

صادق ضیاییان در گفت‌وگو با ایسنا، درباره شرایط جوی کشور گفت: بر اساس نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری، امروز (۲۳ فروردین) در استانهای شمال غرب، غرب، استان های ساحلی خزر، شمال شرق، شرق، بخش هایی از مرکز و جنوب غرب کشور و استان های واقع در دامنه های جنوبی البرز رگبار باران، رعدوبرق در ارتفاعات و نقاط سردسیر بارش برف و در نقاط مستعد تگرگ پیش بینی می شود. جمعه بارش در شمال غرب و غرب کشور قطع شده ولی در سایر مناطق و همچنین در سیستان و بلوچستان، شرق هرمزگان، و جنوب کرمان بارش خواهیم داشت.

هشدار/ ورود سامانه بارشی به کشور

وی افزود: شنبه در شمال شرق، شرق، جنوب سیستان و بلوچستان، استان های مازندران و گلستان، بخش هایی از مرکز کشور و استان های واقع در دامنه جنوبی البرز مرکزی و شرقی، یکشنبه در شمال شرق و شرق و دوشنبه در شمال شرق کشور بارش رخ داده و سپس سامانه بارشی از کشور خارج می شود. همچنین از بعدازظهر یکشنبه سامانه بارشی دیگری از سمت شمال غرب وارد کشور شده و دوشنبه در شمال غرب، برخی نقاط غرب، جنوب غرب و جنوب کشور سبب بارش می شود.

وی ادامه داد: امروز در استانهای واقع در دامنه های شمالی و جنوبی البرز مرکزی، نواحی مرکزی کشور و فردا در شمال شرق و شرق کشور وزش باد شدید و در برخی نقاط گردوخاک پیش بینی می شود. تا روز شنبه کاهش محسوس دما در نیمه شمالی کشور خواهیم داشت. در دو روز اینده دریای خزر، شرق خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان مواج است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آب و هوا

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ سید علی موسوی بی قرار